joko huonepelaajat hereillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jossu84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nyt vasta huomasin että tuon palapeli jutun pystyy alottamaan mistä vain.... hih ja olen koko ajan luullu että pitää harmaan vierestä alottaa.... jokohan tämä sitte kohta ratkeais..

se tonnikalapurkki vaan sinne eteen niin saat sen palasen sieltä kolosta.. se hiiri vaan häippäsee siitä. ja se kukka ainaki mulla on pitäny laittaa ekaks lattialle ja sit saanu oikealta puolen mullasta...

mulla tilttas peli ja taas pitäs muka alottaa peli alusta eli taas tuo palapeli alusta...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En saa siltä hiireltä. kukasta sain, minkistä(hampaat)2 palaa, pöntön säiliöstä,lattialta ja wc:n pöydältä, pöydästä 2 palaa, oven pielestä, hiposta

se taitaa olla karhu. no kuites sain siltä kolme palasta.

Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:
En saa siltä hiireltä. kukasta sain, minkistä(hampaat)2 palaa, pöntön säiliöstä,lattialta ja wc:n pöydältä, pöydästä 2 palaa, oven pielestä, hiposta

siinä pöydällä. sen suussa on kaksi palaa.

Alkuperäinen kirjoittaja jossu84:

siinä pöydällä. sen suussa on kaksi palaa.

ai kiitti. en ees ollu huomannu. :D

ensimmäisessä pelissä oli helppo toi kassakaapin koodi, mut nyt en saa enää uudestaan sitä läpi... täytyy koittaa uudestaan aloittaa peli kun menee hermo tohon koodiin.

Yhteistyössä