Joko dipataan ja varrastetaan...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kyllä vähemmästäkin alkavat himot hyrräämään kun ajattelen mitä kohta on edessä. Vähän vielä mietin että mitenhän tuo Niina hyppää matkaan ja mistä pitää, mutta eiköhän kunhan aika on kypsä =)

Sivelen niskaari ja suutelen hiuksiasi, katson Niina jo himokkaisiin silmiin ja näykkään sinua korvalehdestä...Ojennan hänelle käteni ja vedän taaksesi. Niina painaa rintansa selkääsi ja aloittaa selkäsi, kaulasi suutelun ja hyväilyn. Taidatte olla tosiaan vanhoja tuttuja huokaan kun Niinan kädet ilmestyvät puristelemaan rintojasi ja nipistelemään nännejäsi..

Olen tosi kiihottunut...te olette molemmat tosi seksikkäitä...sinä istut sohvalla ilman paitaa ja housuissa pullottaa, ja Niina riisuu toppini olkaimia takanani...hänen hennot kätensä ottavat rintani käsittelyyn. Voihkaisen ja suutelet mua...Avaan vetskarisi ja alan hyväillä jäykkää kyrpääsi sormillani...onpa se punainen ja iso. Iho sykkii sormien alla. Niina tule viereesi sohvalle ja suutelet häntä. Sitten minä suutelen häntä ja runkkaan samalla sun kullia...katselet miten nätti punapää ja brunette imevät toistensa kieltä kunnolla.... Otat itse kiinni kalustasi. Riisun Niinan paidan ja punaiset rintsikat ja leikittelen kielelläni hänen nänneillään...Niina sulkee silmänsä ja tunnen miten sun sormet työntyvät takakautta mun märkään pilluun...

Huoneessa alkaa olla aika lämmin tunnelma kun hieron toisen käden sormilla klitoristasi ja toisen kaksi sormea tutkivat pilluasi, liikkuen välillä sisään ja ulos ja välillä venyttäen auki. Niina pitää kaksin käsin kiinni päästäsi ja painaa kieltäsi jalkoväliinsä huokaillen äänekkäästi.

Otan välillä sormeni pois pillustasi ja maistelen nesteitäsi, välillä imien klitoriksesi suuhuni...aaah...Ilmassa näyttää olevan perisuomalaista himokkuutta...nam. Nousen sohvalle polvilleni ja tarjoan punaista nuppiani Niinalle, hmm ei kestä enää ilman suihinottoa...

Niina alkaa imeä halukkaasti kulliasi. Katselen hetken aikaa teitä in actin, hivellen itse pilluani....sitten menen polvilleni sohvan eteen ja nuolen hetken aikaa Niinan rintoja ja nännejä, kunnes tulen ihan hänen viereensä ja alamme yhdessä ottaa sulta poskeen...Nuolemme vuorotellen sun munaa eri puolilta. Tuntuu aika hyvältä vai mitä? Niina ottaa sen pään suuhunsa kokonaan ja mä nuolen juuresta...näytät ihan siltä ettet kestä kauaa enää. Pyydän Niinaa sohvalle selälleen ja haluan katsella kun panet häntä. Liikutan sormia Niinan pillussa ja siirryn sivelemään klittaa kun sä työnnyt hitaasti sisään...mahtavan näköistä...oon ihan kiimassa. Siirryn Niinan pääpuoleen ja imen hänen toista nänniään...katson miten kullisi liukuu sisään ja ulos, Niina huutaa sua panemaan kunnolla...

Tuntuu tosiaan hyvältä siirtää kullia suusta toiseen, käsittelystä toiseen. Pallit rupeavat olemaan todella kovilla tässä herkullisessa käsittelyssä sekä kaikkia noita naisellisia muotoja ihaillessa.

Viimein pääsen panemaan, ajattelen kun työnnyn hiukan varoen Niina kosteaan vakoon...Lämmin pillu tuntuu upealta, ja kiimaisen Niinan pyytäessä kunnon panoa nostan toisen jalan olkapäälleni...nyt sinulla on upeat näkymät katsella, ja vaikka hieroa Niinan klitorista samalla. Taitaa tunnelma olla aika himokas kaikille kun Niina lähestyy vauhdilla orgasmia...Nouset hänen päälleen, ja lasket posliinipillusi hänen huulilleen tukahduttaen ulinan, suutelemme syvään ja laskeudut alas lähemmäs Niinan pillua ja kaluani...

Aaahhh....laskeudun alaspäin ja annan Niinan kuuman kielen työntyä pilluuni...ihanaa...Samalla panet häntä kovaa ja syvälle. Hinkkaan sormillani hellästi hänen klittaansa ja nyt Niina alkaa huutaa ja kouristella..katson miten hän saa orgasmin kanssasi. Itse vetäydyt ulos ja kyrpäsi on ratkeamaisillaan, kiiltävä Niinan pillunesteistä...Niina haukkoo henkeään mutta mä imen sun munan puhtaaksi ja asetun sohvalle polvilleni, pylly pystyssä, nyt saat ottaa mut kunnolla takaapäin, olen himosta ihan sekaisin..toivottavasti kyrvässä riittää vielä sen verran virtaa...

Jätän Niinan sykkivän pillun ja siirryn taaksesi. Upea treenattu peräsi edessäni otan molemmista pakaroista kiinni puristaen ja levittäen...Niina alkaa osoittamaan taas elämän merkkejä ja ottaa nännisi käsittelyyn. Avonainen vakosi vaatii lipaisemaan....huokaat kun kieli vaeltaa klitorikselta pepullesi, taitaa olla valmista sanon ja kysäisen Niinalta että mitäs tehdään kiusataanko vähän vielä? Ei kai nyt sentään hän sanoo ja asettuu allesi, ottaa pakaroistasi kiinni ja käy kiinni pilluusi. Mahtava näky...kohta huudat -pane jo senkin, ja Niina säestää...pane kovaa, syvälle...Otan kaluni varresta kiinni ja survaisen pilluusi, ah...

Kunnon nainti se miehen tiellä pitää. Niina tulee pois altasi ja asettautuu eteesi tarjoten pilluaan nuoltavaksi. Painan ylävartaloasi niskasta alemmas jollain peppusi nousee herkullisesti pystympään ja pääsen työntelemään ylempää... Aah, nautinnonhuippu lähestyy nopeasti, ja karjahdan että kohta tulee...Panen sinua kuin hullu, huone on yhtä litinää ja huokailua. Työnnän sormen peppuusi joka kiristää paikkoja entisestään...Kohta ei ole enää paluuta...Laukeat allani ja saan vaivoin pidätettyä laukeamiseni pillusi yrittäessä imeä sykähdellen kaikki mehut. Kaluni on aivan pakahtumaisillaan, mutta haluan kokeilla vielä yhtä juttua, arvaatko mitä vinkkaan Niinalle?

Niin, etpä ollut sinäkään mun vieressä...mikä pettymys..Yksin nukuin mirri märkänä.

Mutta kyllä elämä on ihan loistavaa. Ja nussiminen on parasta elämässä. Viikonloppuna taas lähtee...ihanan tyttökaverin kanssa lähdetään viihtymään jonnekin, ja jos ei löydy sopivia panomiehiä, hoidellaan toisemme :)

Minullakin on huomenna koulutusta, voi tylsyys.

Perjantai onkin vapaa päivä! Ensin aamulla siivous, ikkunanpesu ja sitten kylmä kalja käteen :)

Toivottelenkin sulle tässä kuumat ja kiihkeät viikonvaihteet :) Kunnon suudelma huulille, sivelyä reisilihaksille ja kuiskaan sulle lupauksia tuhmista jutuista ;)

Yhteistyössä