Joko 12-vuotiailla pojilla seisoo? en ole mikään pedofiili

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja täti huolissaan
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

täti huolissaan

Vieras
En voi käsittää siskoani. Se on ollut yh 11v. Sen ainokainen tytär täytti 12 ja miten sai juhlia?! Äiti lähti naapuripaikkakunnalle baariin ja jonku tuntemattoman sänkyyn. Tytär piti pyjamabileet. Vieraana paras kaveri ja kaksi poikaa. Toinen poika nukkui siskontytön kanssa likan sängyssä, toinen sen bestiksen kans sohvalla. Aika lähekkäin. Kuulema joivat boolia (alkoholitonta) ja oli kivaa, mutta ei se sen ykstyiskohtaisemmin halunnu mulle kertoa, vaikka on mulle jutellu aika avoimesti poikaystävistä, menkoista ja murrosikäistä asakarruttavista asioista... Mulla oikeasti huolestuttaa, että onko meillä kohta 12 vuotias tieniäiti perheessä. :whistle: Sillä kun on jo tissit kasvaneet ja menkat alkaneet ja potee vauvakuumetta. On niin kuin minä teininä: haluaa vain äidiksi, millään muulla ei ole väliä. Sanoi se kesällä saunassa kuitenkin, että kyllä hän yrittää malttaa 15 vuotiaaksi olla neitsyt.. Jokohan se meni...

Mie olen ihan huolissani, että kohta sillä likalla on 20v poikaystävä, kun se näyttää nykysin ihan 15-vuotiaalta kun alkoi käyttää paitapuseroita ja uusi kampauskin vanhentaa.. Nyt sillä lukee mesessä "Lari :heart: :heart: :heart: ja en malta odottaa keskiviikkoa". mitä lie tapahtuu keskiviikkona...

Vuosi pari sitte kauhistelin rivitaloasukkaana, kun kävin naapuritontilla leikkipaikalla, niin siellä leikkimökissä luki "paras paikka nussia"..

Ihan tiedoksi, että poikasikiöillä on erektioita jo kohdussa. Ja poikalapsien äitinä voin kertoa, että ihan vaippaikäisillä seisoo jo tanakasti, toisinaan sitä sattuu todistamaan kun vaippaa vaihtelee tai lapsi on pylly paljaana. Ei voi olla totta että joku ei tätä tiedä?

Siittiöntuotanto käynnistyy vasta murrosiässä. Alle murrosikäinen poikalapsi (esimurrosikäinen) voi saada orgasmin, ja vieläkin pienempi kokea samankaltaisen tunteen ilman mitään eritystä. Esimurrosikäisellä erittyy spermaa ilman siittiöitä, ja murrosiän käynnistyttyä siittiöitä sitten esiintyy spermassa jolloin hedelmöittäminen tulee biologisessti mahdolliseksi. Niinhän sitä vanha sanontakin kertoo, että pikkupojilta ei tule kuin "kuumaa ilmaa ja pullanmuruja".

Juuri niin, haukutaan sitten taas ketjun aloittaja tyhmäksi ja naurettavaksi! :headwall: Niinhän tällä palstalla vertaistuki toimii. Oikeasti naiset: kasvakaa aikuisiksi. Tyhmiä kysymyksiä ei ole. Tietämättömyys ei ole tyhmyyttä!

Ap: Aivan kamala juttu. Onko siskosi masentunut tai jotain, kun tuolla tavalla käyttäytyy ja on välinpitämätön?

Alkuperäinen kirjoittaja täti huolissaan:
En voi käsittää siskoani. Se on ollut yh 11v. Sen ainokainen tytär täytti 12 ja miten sai juhlia?! Äiti lähti naapuripaikkakunnalle baariin ja jonku tuntemattoman sänkyyn. Tytär piti pyjamabileet. Vieraana paras kaveri ja kaksi poikaa. Toinen poika nukkui siskontytön kanssa likan sängyssä, toinen sen bestiksen kans sohvalla. Aika lähekkäin. Kuulema joivat boolia (alkoholitonta) ja oli kivaa, mutta ei se sen ykstyiskohtaisemmin halunnu mulle kertoa, vaikka on mulle jutellu aika avoimesti poikaystävistä, menkoista ja murrosikäistä asakarruttavista asioista... Mulla oikeasti huolestuttaa, että onko meillä kohta 12 vuotias tieniäiti perheessä. :whistle: Sillä kun on jo tissit kasvaneet ja menkat alkaneet ja potee vauvakuumetta. On niin kuin minä teininä: haluaa vain äidiksi, millään muulla ei ole väliä. Sanoi se kesällä saunassa kuitenkin, että kyllä hän yrittää malttaa 15 vuotiaaksi olla neitsyt.. Jokohan se meni...

seisoohan poikalapsella heti vauvasta asti.
En tosin ole tietoinen milloin poikalapset pystyvät yhdyntään, sitä kai kysymyksesi tarkoitti eikä seisokkia.

Alkuperäinen kirjoittaja Lähteen tyär:
Juuri niin, haukutaan sitten taas ketjun aloittaja tyhmäksi ja naurettavaksi! :headwall: Niinhän tällä palstalla vertaistuki toimii. Oikeasti naiset: kasvakaa aikuisiksi. Tyhmiä kysymyksiä ei ole. Tietämättömyys ei ole tyhmyyttä!

Ap: Aivan kamala juttu. Onko siskosi masentunut tai jotain, kun tuolla tavalla käyttäytyy ja on välinpitämätön?

Tämähän on tämän palstan tapa. Ihan ihmetyttää että miten täällä hakeekin niin moni itsetunnon pönkitystä kun päästään pätemään.

Minunkin mielestäni AP puhuu ihan aiheesta ja tyhmä on se joka ei kysy.

Alkuperäinen kirjoittaja Lähteen tyär:

Missäköhän kohdassa on haukuttu tyhmäksi tai naurettavaksi?? Ei löydä...

Alkuperäinen kirjoittaja Viipale:
Ihan tiedoksi, että poikasikiöillä on erektioita jo kohdussa. Ja poikalapsien äitinä voin kertoa, että ihan vaippaikäisillä seisoo jo tanakasti, toisinaan sitä sattuu todistamaan kun vaippaa vaihtelee tai lapsi on pylly paljaana. Ei voi olla totta että joku ei tätä tiedä?

No enpä tiennyt, en! Uskoin pöljä äitiäni, kun se sanoi, että silloin kun vaippaikäisillä jöpöttää se tarkoittaa, että kohta tulee pissa. Kiireellä aina vaippa silloin. Vaippaikäistä vanhempaa poikaa mulla itselläni ei ole ja muitten pippeleitä ei ole ikinä tullut silleen kateltua.

Mutta kiitos vain tietoiskustasi. Toivotaan että sillä pojalla ei ole murrosikä alkanut jos nyt jotain tapahtui...

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Viipale:

No enpä tiennyt, en! Uskoin pöljä äitiäni, kun se sanoi, että silloin kun vaippaikäisillä jöpöttää se tarkoittaa, että kohta tulee pissa. Kiireellä aina vaippa silloin. Vaippaikäistä vanhempaa poikaa mulla itselläni ei ole ja muitten pippeleitä ei ole ikinä tullut silleen kateltua.

Mutta kiitos vain tietoiskustasi. Toivotaan että sillä pojalla ei ole murrosikä alkanut jos nyt jotain tapahtui...

Mikäs se "kusiseisiö" sitten on, joka meidän iskällä on kuulemma joskus aamulla. Minusta juuri tuo poikavauvojen pippelin jöpöttäminen on juuri sitä. Omalla pojalla (3 v.) on aamulla ison pissahädän aikaan myös melkoinen jöpötys päällä. Voihan se tietenkin olla ihan normia fyysistä reaktiotakin.

Oon 11v ja kyllä se penis on seisonut ihan vauvasta asti. Pojilla on normaalia että seisoo ihan pikkuruisesta lapsesta asti. Nyt 11-vuotiaana penis on vähintään 4 kertaa päivässä stondiksessa ilman mitään syytä jaihan normii.

Yhteistyössä