vierailija
Okei tossa klipissä sanoo ihan selkeesti, että seitsemäs heinäkuuta eli vika päivä sunnuntai
Lollista minähän odotan seksi ja seksitöntä suhdetta jos haluan . Ei kuuu sulle.Ei oo mistään välirikosta puhuttu. Vain siitä että turha kenenkään odottaa seksisuhdetta noiden välille.
Ei tarvitse siis enää odottaa kun on ollut joEi oo mistään välirikosta puhuttu. Vain siitä että turha kenenkään odottaa seksisuhdetta noiden välille.
Kuinkas muutenkaan. Ja sitten sieltä löytyy kuitenkin joku toimitusjohtaja nimeltä Aarni tms.Ruisrockin järjestäjä taitaa olla muuten Vantaan festivaali Oy, hmm
Ei taida ollaOnko tiedossa muita livejä? Saavuin vasta vähän enne puolta paikalle.
Eli tärkein tieto jäi pois.Siitä Ruissi-klipistä puuttuu se alku eli sanooko Bojan same day vai same place vai mitä
Siinähän ootat.Lollista minähän odotan seksi ja seksitöntä suhdetta jos haluan . Ei kuuu sulle.
No en mitenkään nää mahdollisena että k esiintyy sunnuntaina. Viimeksi oli perjantaina ja porukkaa oli niin sairaasti näkyy youtubessaSiitä Ruissi-klipistä puuttuu se alku eli sanooko Bojan same day vai same place vai mitä
Mun mielestä same day mut älkää ampuko jos oon väärässä.Siitä Ruissi-klipistä puuttuu se alku eli sanooko Bojan same day vai same place vai mitä
Eikös B sanonut et esiintyvät samana päivänä?No en mitenkään nää mahdollisena että k esiintyy sunnuntaina. Viimeksi oli perjantaina ja porukkaa oli niin sairaasti näkyy youtubessa
Saataisko nyt niitå yhteiskuvia Johanneksen ja Robinin kanssa.Aika suurella todennäköisyydellä samalta Ruissi-päivältä löytyy myös jotain muita tämän saagan henkilöitä.
Miksi ei voisi esiintyä sunnuntaina? Joka päivä Ruissi on yleensä loppuunmyyty. Enkä usko että niin massiivista vaellusta enää syntyy vaikka K varmasti vetää hyvin jengiä.No en mitenkään nää mahdollisena että k esiintyy sunnuntaina. Viimeksi oli perjantaina ja porukkaa oli niin sairaasti näkyy youtubessa
Kärppyä kysytty ruissiin niin se on todennu et joo ilman muuta, mut mun mukana tulee sit bestboyfriend The Bojan ja sen bändi.Kärppy kyllä siirtää oman esiintymisensä sunnuntaille vaikka millä keinoilla jos sattuu olemaan eri päivä
En tiiä, kukaan ei ole kuullut sitä ja ruisrock ei näytä vielä olevan edes julkassut kärppää että b teki sen nyt heidän puolestaEikös B sanonut et esiintyvät samana päivänä?