lompakko ei oo ollu näin kevyt pitää sit ruissiin ostaa kanssa liputApua apua. Mä menetän rahani, järkeni ja kohta varmaan työnikin tän sloveeniböndin takia
lompakko ei oo ollu näin kevyt pitää sit ruissiin ostaa kanssa liputApua apua. Mä menetän rahani, järkeni ja kohta varmaan työnikin tän sloveeniböndin takia
Niimpä ja ehkä tulevat joskus syksyllä sitten kun uus levy on valmis niin taasSe on ainakin mun osalta varmaa, että roikun paateilla VÄHINTÄÄN Ruissiin asti ja luultavasti siitä vielä monia kuukausia
mistä väli rikosta puhutaan joku trolli juttu vai ?Nyt sen jurputuksen välirikosta voi varmaan haudata!
Ei minusta vaan että k on samassa paikassa ksn, mutta sitten ihan kuin ois sanonut, että esiintyvät 7 päivä ja se on vika päivä ja k ei esiinny varmasti sillon vasta.Sanoi kyllä että soittavat Kärpän kans samana päivänä.
Joo, ei täältä tule pääsemään ilinä pois Nautojen festarireissu Ruissiin, anyone?Se on ainakin mun osalta varmaa, että roikun paateilla VÄHINTÄÄN Ruissiin asti ja luultavasti siitä vielä monia kuukausia
tai tällästä suosiota suomestaOlisiko Bojan arvannut, että reilun vuoden päästä viisuista hänellä on jo vähintään kahdeksas esiintyminen Suomessa. (NT = 4 keikkaa, nyt 2, Tavastia 1.0, tuo kahdeksas.)
Noin 250 euroa kolme päivää, mut en löydä yhden päivän lipputietoja mistäänKuin paljon ne liput on?
Yksin katsomossa ilman ketään sen omasta porukasta? Olen todella yllättynyt, jos on näin.Kärtsä katsomossa tänään - yksin
Nehän eilen tänne adoptoitiin virallisesti kun tulivat ne nauhat päällä lavallepojat ei tuu pääsee suomesta eroon niin vaan
Kiitos, ja voihan vattu. En nimittäin mitenkään pääse jos en ota myös 2 teiniä mukaan ja mun tietty maksettava kaikki 🫤Noin 250 euroa kolme päivää, mut en löydä yhden päivän lipputietoja mistään
tai aamu aikasel lautal ?Sanoiko ne et ne lähtee jo tänään? Millä ne yöllä Tallinnaan pääsee?
Hommaa teineille lapsenvahti tulee halvemmaksiKiitos, ja voihan vattu. En nimittäin mitenkään pääse jos en ota myös 2 teiniä mukaan ja mun tietty maksettava kaikki 🫤
Ollessani teini ja kinutessani vanhemmilta lippuja festareilla tällänen ongelma olisi ollut kuin taivaan lahjaKiitos, ja voihan vattu. En nimittäin mitenkään pääse jos en ota myös 2 teiniä mukaan ja mun tietty maksettava kaikki 🫤
On, Provinssin kanssa Suomen suurimpia ja vanhimpia!En tiedä festareista mitään, mutta siis eikös Ruisrock ole yksi isoimmista/suosituimmista Suomessa?
Ajattelin, että menisivät johonkin kämäisille Rautalammin takapihafestareille
Ne hankkii Tommyn ja talikon kuoppaamaan mut pihalle jos mä menen ja he ei pääse. Ovat nimittäin jo kinunneet.Hommaa teineille lapsenvahti tulee halvemmaksi