Jokela -07,Kauhajoki -08,Espoo Sello -09 mitä 2010?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Mutta onks teistä kukaan niin vanha, että muistaa kun ne nuorisokodin tytöt (?) tappoi sen niiden jonkun opettajan tjms lapiolla aikoinaan? Oliko se jossain pohjanmaalla?
minä vuonna tapahtunut?
muistan vastaavan tapauksen pulkkilasta, mut tekijänä oli 16v poika oli hakannut aivot täysin tohjoksi, vuosi 2002
Ei tämä ole 2000 luvulta, olen ollut itse lapsi tai nuori kun tämä tapahtui, eli on ollut 70-80 luvulla, se oli todella järkyttävä uutinen siihen aikaan.

Mutta onks teistä kukaan niin vanha, että muistaa kun ne nuorisokodin tytöt (?) tappoi sen niiden jonkun opettajan tjms lapiolla aikoinaan? Oliko se jossain pohjanmaalla?
mä muistan sellaisen, jossa joku poika tappoi opettajansa Turussa.

Lapiolla, tai sitten sotken asioita, mutta tästä tapahtuneesta on kauan.

Olisko jopa 80- luvulla

Alkuperäinen kirjoittaja a:
Mulla jostain syystä jäänyt nämä lastensurmat mileeen. Se espoolaisäiti joka kuristi kolme lastaan, porvoolaisäiti joka poltti elävältä kaksi taaperoa ja isä joka puukotti vaimonsa ja tukahdutti omin käsin lapsensa aamupalalla. Tämä jälkimmäinen varsinkin saa niin pahan olon.

Ja Eveliina Lappalaisen surma..listahan on valitettavasti loputon.
Näistä minulle tuli lisäksi mieleen se turkulais äiti tai pariskunta, joka tappoi kaksi lastaan lukitsemalla heidät leluarkkuun.

Nyt pitää lopettaa tämän ketjun lukeminen. Alkaa olla ihan karmea olo.

Alkuperäinen kirjoittaja fjonga:
minä vuonna tapahtunut?
muistan vastaavan tapauksen pulkkilasta, mut tekijänä oli 16v poika oli hakannut aivot täysin tohjoksi, vuosi 2002
Ei tämä ole 2000 luvulta, olen ollut itse lapsi tai nuori kun tämä tapahtui, eli on ollut 70-80 luvulla, se oli todella järkyttävä uutinen siihen aikaan.
ok, sitten eri tapaus.

Muistan joskus vuosia vuosia sitten, varmaan ihan 70-luvun alku- tai keskivaiheilla, jossa äiti surmasi lapsensa kivellä hakaten. Jostain sain käsiini lehden, josta asiassa kerrottiin ja se uutinen kummitteli minulle kauan. :|

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Muistan joskus vuosia vuosia sitten, varmaan ihan 70-luvun alku- tai keskivaiheilla, jossa äiti surmasi lapsensa kivellä hakaten. Jostain sain käsiini lehden, josta asiassa kerrottiin ja se uutinen kummitteli minulle kauan. :|
Minua ahdistaa aina kun menen tonne meidän kirkkomaalle ja kuljen semmosen haudan ohi, kun on kaksi pientä tyttöä haudattu siihen. Sisarukset. Äidin tappamat. :(

Alkuperäinen kirjoittaja Liila:
Näistä minulle tuli lisäksi mieleen se turkulais äiti tai pariskunta, joka tappoi kaksi lastaan lukitsemalla heidät leluarkkuun.
Raisiosta taisivat olla. Äiti oli hukuttanut lapset ensin ja laittoi sitten arkkuun, väittäen että tytöt (?) olivat menneet sinne itse ja tukehtuneet :|

Siis tää juttu...
http://www.poliisi.fi/poliisi/periodic.nsf/vwArchivedDocuments/1C90217B17148A9AC2256DBE00488001

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Minua ahdistaa aina kun menen tonne meidän kirkkomaalle ja kuljen semmosen haudan ohi, kun on kaksi pientä tyttöä haudattu siihen. Sisarukset. Äidin tappamat. :(
:|

ikävää
Alkuperäinen kirjoittaja hlp:
Voi luoja sitä mä pelkään :( Itse saan tappouhkauksia eksältä, joka vainoaa, ja tämän kommentti Sellon tapahtumiin oli, että hyvä kun Kosovo vähän opettaa suomalaisia...
Siis kamalaa. Täytyisikö sun alkaa toimia. Tosin kaikki kuolevat silloin kun aika on.

ahdistaa
Alkuperäinen kirjoittaja ikävää:
Alkuperäinen kirjoittaja hlp:
Voi luoja sitä mä pelkään :( Itse saan tappouhkauksia eksältä, joka vainoaa, ja tämän kommentti Sellon tapahtumiin oli, että hyvä kun Kosovo vähän opettaa suomalaisia...
Siis kamalaa. Täytyisikö sun alkaa toimia. Tosin kaikki kuolevat silloin kun aika on.
Siis ole ahdistaa!

sannakin unohdettu
Sanna Riitta Liisa Sillanpää (s. 15. huhtikuuta 1968) on espoolainen nainen, joka ampui vuokraamallaan pistoolilla 21. helmikuuta 1999 Helsingin Albertinkadulla Helsinki Shooting Club -ampumakerhon tiloissa kolme miestä ja haavoitti yhtä siten, että hänelle jäi ampumisesta elinikäiset vammat.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Sanna_Sillanp%C3%A4%C3%A4

v
pienellä pohjoissavolaisella paikkakunnalla mm. perheenisä surmasi lapsensa, vaimonsa ja itsensä. Nuorehko mies surmasi tyttöystävänsä ja raahasi hänet kauaksi metsään. Nuorehko mies tappoi vesurilla kaksi miestä..

voi kurjuus
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja Liila:
Raisiosta taisivat olla. Äiti oli hukuttanut lapset ensin ja laittoi sitten arkkuun, väittäen että tytöt (?) olivat menneet sinne itse ja tukehtuneet :|

Siis tää juttu...
http://www.poliisi.fi/poliisi/periodic.nsf/vwArchivedDocuments/1C90217B17148A9AC2256DBE00488001
Tää oli ihan kamala juttu :(

Vanhemmilla oli kai jonkinlainen huoltajuusriita meneillään ja äiti oli muutamaa päivää ennen tapahtunutta sanonut isälle että jos hän ei saa lapsia niin ei saa kukaan muukaan. Tällä 8-vuotiaalla oli eri isä kun pienemmillä tytöllä ja pojalla.

Mitäkähän tuolle isosiskolle nykyään kuuluu? Voiko tuollaisestakaan ikinä kunnolla toipua? :(

Yhteistyössä