Jokela -07,Kauhajoki -08,Espoo Sello -09 mitä 2010?

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
pelkkä mustasukkaisuus ei ole kriminalisoitua
Jaa-a. Sitäpä ei etukäteen tiedä. Minäkin suunnilleen joulun aikaan pohdiskelin, että nyt on mennyt Kauhajoesta jo paljon pidempään kuin mitä meni Jokelasta Kauhajokeen. Eipä olisi pitänyt pohdiskella. :(

Mutta kysy Roger Boyelta, hän varmasti mielellään valistaa sinua suomalaisen yhteiskunnan ongelmista.

hlp
Voi luoja sitä mä pelkään :( Itse saan tappouhkauksia eksältä, joka vainoaa, ja tämän kommentti Sellon tapahtumiin oli, että hyvä kun Kosovo vähän opettaa suomalaisia...

...
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Käviskö tulevassa niin, että Suomessakin alkaa tapahtua näitä asioita niin tiheään tahtiin, että sitä aletaan pitää jo "normaalina"?
Kyllä. Jotenkin toi sello ei enää aiheuttanut mitään älyttömän suuria tunnekuohuja, ainakaan samoja kun Jokela aikoinaan.

Alkuperäinen kirjoittaja mutta:
Nykyään noista kohistaan niin paljon enemmän. Kuka muistaa vielä Mika Murasen?
eikös hän ollut se jalkajousella surmannut.
Surmasiko hän muuten itsensäkin? Sitä en enää muista.
Entäs kuka muistaa sen ampumakerhossa tapahtuneen, vai tapahtuiko se sitten sen ulkopuolella, kun ampujana oli nainen?

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Entäs kuka muistaa sen ampumakerhossa tapahtuneen, vai tapahtuiko se sitten sen ulkopuolella, kun ampujana oli nainen?
Se oli just se Sanna Sillanpää ampumaradalla Helsingissä.

Alkuperäinen kirjoittaja HyacinthBucket:
Mutta onks teistä kukaan niin vanha, että muistaa kun ne nuorisokodin tytöt (?) tappoi sen niiden jonkun opettajan tjms lapiolla aikoinaan? Oliko se jossain pohjanmaalla?
minä vuonna tapahtunut?
muistan vastaavan tapauksen pulkkilasta, mut tekijänä oli 16v poika oli hakannut aivot täysin tohjoksi, vuosi 2002

a
Mulla jostain syystä jäänyt nämä lastensurmat mileeen. Se espoolaisäiti joka kuristi kolme lastaan, porvoolaisäiti joka poltti elävältä kaksi taaperoa ja isä joka puukotti vaimonsa ja tukahdutti omin käsin lapsensa aamupalalla. Tämä jälkimmäinen varsinkin saa niin pahan olon.

Ja Eveliina Lappalaisen surma..listahan on valitettavasti loputon.

muistan juu, asui tuttavan naapurissa, joka pelkäsi miestä ja koiraa jo kauan ennen tapahtumia...seisoi kerran koiran kanssa portin pielessa haulikon kanssa...*puistatus*

Alkuperäinen kirjoittaja Liila:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Se oli just se Sanna Sillanpää ampumaradalla Helsingissä.
näin, nimi oli mulla hukassa. Muistin kyllä sukunimen, mutten etunimeä.

Ikäviä tapauksia kaikki ja se mikä ylipäänsä ainakin minua mietityttää, että väkivalta on muuttanut muotoaan ja se voi kohdistua myös ihan tuntemattomiin ihmisiin. Yhä enemmän pahoinpidellään täysin tuntemattomia ihmisiä.
Ei sillä, että tuttujen pahoinpitely saati sitten surmaaminen olisi sallitumpaa, mutta se, että valitaan vain satunnaisotannalla uhri :|

Yhteistyössä