T
tossuliini
Vieras
Mä sitten inhoan sitä että joka päivä joutuu miettimään että mitäköhän syötäisiin. No onneksi tänään se ruoan miettiminen ei mennyt pitkäksi kun aattelin että laitetaan ranskikset uuniin, lisäksi jauhelihapihvejä sekä makkaraa. No huomenna taas uusi päivä ja uudet mietinnät. Onko teillä sama juttu ja miten aina keksitte joka päivä mitä teette ruoaksi?
Meillä on harvoin keittoja koska niitä pitää sitten syödä vähintään se kaksi päivää ja haluaisin tietysti monipuolista ruokaa tehä mutta kun toi päävärkki on aina sellanen ettei sieltä välttämättä tule mitään ajatuksia mieleen silloin kun pitäisi. Kastikeruokia teen pari kertaa viikossa, laatikoita vähän harvemmin. Kertokaa omat vinkkinne mulle.
Meillä on harvoin keittoja koska niitä pitää sitten syödä vähintään se kaksi päivää ja haluaisin tietysti monipuolista ruokaa tehä mutta kun toi päävärkki on aina sellanen ettei sieltä välttämättä tule mitään ajatuksia mieleen silloin kun pitäisi. Kastikeruokia teen pari kertaa viikossa, laatikoita vähän harvemmin. Kertokaa omat vinkkinne mulle.