Ja ihan täysin omillanne?Alkuperäinen kirjoittaja näin on asia:juuri niin pitkään kuin haluaa.Meillä pienet tulot ja silti pärjätään.
Sossu elättää. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no selitäs mulle miten yksinhuoltaja pystyy rahan puolesta olemaan kotiäiti?
no en halua silti vaikka tiedän että pärjättäisiin rahallisesti.Alkuperäinen kirjoittaja ap:kyllä ilman sossun avustusta pärjätään omillamme.Yksinhuoltajista en tiedä pariskuntia tarkoitin.
ei siis yhtään asumistukeakaan?Alkuperäinen kirjoittaja ap:kyllä ilman sossun avustusta pärjätään omillamme.Yksinhuoltajista en tiedä pariskuntia tarkoitin.
Näimpä juuri...Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Tottahan toki, jos on esim. valmis myymään autonsa ja asuntonsa, muuttamaan vuokralle jne.
Juu mä olin kans 5 vuotta kotiäitinä, tuloina miehen palkka netto 1500-1600e/kk plus mun kotihoidontuki. Hoitolisääkään en saanu täyttä määrää, samoin emme saaneet asumistukea tai mitään muutakaan. Asumiskulut 800e/kk ja kuitenki jäi vielä rahaa säästöön melkein joka kuukausia.Alkuperäinen kirjoittaja Ilman tukia:ei siis yhtään asumistukeakaan?Alkuperäinen kirjoittaja ap:kyllä ilman sossun avustusta pärjätään omillamme.Yksinhuoltajista en tiedä pariskuntia tarkoitin.
kotiäitiys tahi -isyys.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi vaikka funaa onko se kymppitonnien autolaina (joillakin viel monikossa) tarpeellisempi ku kotiäitys. Valintojahan tämä asia on, ei muuta.
Että mieluummin pitäis asua vuokralla ja hakea sossusta?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:voi vaikka funaa onko se kymppitonnien autolaina (joillakin viel monikossa) tarpeellisempi ku kotiäitys. Valintojahan tämä asia on, ei muuta.
ei taida elättää, jos on oma (velkainen) asunto ja yrittäjänä elättänyt itsensä.Alkuperäinen kirjoittaja ei kotiäiti:Sossu elättää. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no selitäs mulle miten yksinhuoltaja pystyy rahan puolesta olemaan kotiäiti?
Jaa no miksei pystyis?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no selitäs mulle miten yksinhuoltaja pystyy rahan puolesta olemaan kotiäiti?
No eipä oo elättänyt silloinkaan kun olin kodinhoitotuella 2 lapsen yh:naAlkuperäinen kirjoittaja ei kotiäiti:Sossu elättää. :heart:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no selitäs mulle miten yksinhuoltaja pystyy rahan puolesta olemaan kotiäiti?