Joka vuotinen pikku stressi, mitä laittaa tarjolle lapsen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jeesiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jeesiä

Vieras
synttäreille? Ei kyseessä lastensynttärit, vaan tarjoamiset sukulaisille.

Kun koen, etten ole kovin häävi leipoja ja vaikka kuinka ohjeita noudatankin, en mielestäni kuitenkaan saa herkullisen makuisia leipomuksia. Kaupan tuotteisiin en halua kuitenkaan turvautua. Kyllä minusta synttäreille pitää itse makeat leivonnaiset tehdä.

Mutta siis mitä ihmettä tänä vuonna oikein leipoisin?

Täytekakun tilaan valmiina ja mies tekee suolaiset leipomukset (voileipäkakut).

Mitä sinä olet tarjonnut lapsesi synttäreillä makeina paloina?

Alkuperäinen kirjoittaja jeesiä;29194037:
synttäreille? Ei kyseessä lastensynttärit, vaan tarjoamiset sukulaisille.

Kun koen, etten ole kovin häävi leipoja ja vaikka kuinka ohjeita noudatankin, en mielestäni kuitenkaan saa herkullisen makuisia leipomuksia. Kaupan tuotteisiin en halua kuitenkaan turvautua. Kyllä minusta synttäreille pitää itse makeat leivonnaiset tehdä.

Mutta siis mitä ihmettä tänä vuonna oikein leipoisin?

Täytekakun tilaan valmiina ja mies tekee suolaiset leipomukset (voileipäkakut).

Mitä sinä olet tarjonnut lapsesi synttäreillä makeina paloina?

Johan sulla on tuossa paljon=)

Toscakakku yleensä onnistuu ja on juhlava. Itse olen tehnyt Valion ohjeella(Tasavallan toscakakku tai -piirakka). Kuorrutetta voi tehdä vaikka tupla-annoksen niin on parempi. Käytä leivonnaisiin aitoa voita ja kunnon kuohukermaa, niin tulee paras maku.

No ei minusta riitä jos on vain tarjolla täytekakkua ja liha- ja/tai kalavoileipäkakkua

Porkkanapiirakkaa olen kanssa aiempina vuosina tehnyt ja se on kyllä maistunut (ainakin omasta mielestäni) ihan ok makuiselta. Porkkanaraasteen teko on vain siinä se "työläin" osuus. Kuorrutteen tekokin on vähän niin ja näin. En ole kovin taitava kuorruttaja :))

Yhteistyössä