Joka jouluista aikuisten pelleilyä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Heavyfreak
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Heavyfreak

Aktiivinen jäsen
17.07.2005
15 106
2
36
On taas saanu todistaa.. Sillon ku tyttö synty niin miehen "äitipuoli" sanoi että hän ei halua olla meidän lapselle yhtään mikään. Haluaa kutsuttavan häntä etunimeltä vain. Ja miksi? Siksi ku on ollu aikoinaan miehen kans riidoissa.

Ja näin on sitten tehty. On siis ollut ukki ja tämä "Maija". Nyt tämä Maija on sitten päättänyt että hän haluaisikin olla mummi |O |O Ei siinä muuten mitään, sama se mulle on, olkoon mikä haluaa mutta ois oikeesti voinu asian miettiä sillon 5 tai edes 4 vuotta sitten.

Mua kaikista eniten ärsyttää se että joku ihminen on niin helvetin pikkusieluinen ettei anna vanhojen riitojen olla edes siinä vaihees ku tulee pieniä vaan niitä jatketaan edelleen. Se lapsi on kuitenki täysin syytön tilanteeseen..

Anna lapsen kutsua häntä miksi haluaa.

Meillä "Maija" sai itse päättää esikoisen syntyessä, miksi häntä kutsutaan. Hän oli sitä mieltä, että kun hän ei ole biologista sukua lapselle, niin häntä kutsutaan sitten ihan vaan Maijaksi. Meidän kuopus on kuitenkin päättänyt kutsua häntä mummoksi =) Kukaan ei ole pyytänyt tai käskenyt häntä mummoksi sanomaan, hän on sen päättänyt ihan itse. Mummo kuin mummo.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Anna lapsen kutsua häntä miksi haluaa.

Meillä "Maija" sai itse päättää esikoisen syntyessä, miksi häntä kutsutaan. Hän oli sitä mieltä, että kun hän ei ole biologista sukua lapselle, niin häntä kutsutaan sitten ihan vaan Maijaksi. Meidän kuopus on kuitenkin päättänyt kutsua häntä mummoksi =) Kukaan ei ole pyytänyt tai käskenyt häntä mummoksi sanomaan, hän on sen päättänyt ihan itse. Mummo kuin mummo.

No näinhän se menee, ei sille lapselle ole mitään merkitystä että onko biologinen vai ei. Mun äitipuolelle oli itsestäänselvää että hän on mummi.

Mut ei tälle. Tää kielsi kutsumasta mummiksi. Ja nyt sitten kääntää kelkkansa. Mä en ala tyttöö sekottaan, sanoo itte miks sanoo ja Maijaks nyt kutsuukin.

Tiiä et millon se taas kelkkansa kääntää..

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Eikö lapsi/lapset voi ihan itse päättää, haluavatko kutsua Maijaa Maija-mummiksi vaikka?

No tässä tapauksessa ei lapsi voinu päättää ku heti alusta kiellettiin. Joten kutsuu nyt etunimeltä.

Nyt on vaan tää täti tullu katumapäälle ja haluis et tyttö nyt yhtäkkiä alkais häntä kutsuunki mummiksi. Eikä tyttö kunnolla edes ymmärrä asiaa.. Yritti selostaa tytölle että hän vois nyt olla sun mummi ja tyttö sano vaan että et ole.. :snotty: (kun on olemassa jo toinen mummi -nimityksellä kulkeva..)

Tyttö siis 5 v jolla on kehitysviive.

Mä antaisin kutsua niinkuin tyttö itse haluaa.

Ex-anoppi sanoi aikoinaan kun tyttö syntyi, ettei häntä saa kutsua mummoksi koska se kuulostaa liian vanhalta |O Mummi on paljon nuorekkaampi kuulemma... Mummoksihan se kuitenkin lapsen suussa muuttu muttei oo mummi kehdannu koskaan lapselle asiasta mainita :D

Pistää vaan hieman ärsyttään toi meininki. Vai samapa tuo mulle on, tyttö sanoo siksi miksi sanoo. Mut ärsyttää vaan tollanen soutaminen ja huopaaminen.

Eipä aivotkaan enää pelaa, unohtu joku juttu mikä piti vielä laittaa.. sitä se joulu teettää.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:
Miksi tuosta pitää tehdä erikseen numeroa...? Siis tämän 'Maijan' taholta... :whistle:

En minä tiiä.. Sillä on tapana pitää ittestään meteliä. Ja sillon alussa just niin kovaan sitä kuulutti että hän ei sitten ole mummi eikä yhtään mikään!

Ihmeellistä sakkia, en ymmärrä.. luojan kiitos.. :D

Vähän OT , mut yleensäkin oon huomannu et on just tällasia "maijan" kaltaisia ihmisiä jotka kantaa kaunaa jostain naurettavuuksista ja sitte olevinaan kostavat ihmisille näillä älyttömillä päähänpistoilla. En jaksa ymmärtää miks ihmiset vetää herneen nenään niin turhista jutuista, ja jaksavat vuostolkulla sitten vihotella.
Ja tälläset tyypit on nimenomaan aikuisia. Lapset on onneks lyhyt vihaisia. Tuollainen kaunankanto opitaan kotoa.

Juu, kokemusta löytyy :whistle:

Vähän OT , mut yleensäkin oon huomannu et on just tällasia "maijan" kaltaisia ihmisiä jotka kantaa kaunaa jostain naurettavuuksista ja sitte olevinaan kostavat ihmisille näillä älyttömillä päähänpistoilla. En jaksa ymmärtää miks ihmiset vetää herneen nenään niin turhista jutuista, ja jaksavat vuostolkulla sitten vihotella.
Ja tälläset tyypit on nimenomaan aikuisia. Lapset on onneks lyhyt vihaisia. Tuollainen kaunankanto opitaan kotoa.

Juu, kokemusta löytyy :whistle:

Jepjep ja sehän tässä eniten korpee että muka lapsen kautta kostetaan joka on täysin viaton ja tietämätön |O |O

Toi on muutenki vähän sellanen tyyppi et mä luulen ettei se oo koskaan kasvanu kunnolla aikuseks..

Yhteistyössä