Joka 3. suomalainen skippaa edelleen vanhentuneet lääkkeensä joko vessanpyttyyn tai roskikseen :0

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aamuäree
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Osa ei varmaan tiedäkään ja osa ei yksinkertaisesti välitä.

Mä luulin että tuo olis kaikille itsestäänselvä juttu :o on nimittäin niin monesti osunut siitä kertova juttu silmien eteen.
Mutta eihän sitä tosiaan voi olettaa että jos mä tiedän ni kaikki muutkin tietää :D
 

Yhteistyössä