Luullen että kyllä jätevesilaitos hoitaa ne pois- no ei ne kaikkeen pysty nekään, lääkejäämiä jää hiukan veteen kaikesta huolimatta.
Vesistöihin ja juomaveteen sitä kautta myös.
:$
Minen ainakaan kenenkään antibiootteja ja viagroita halua vesikraanastani lasiini laskea |O
Sivistäjänä Maaseudun tulevaisuus B)
Sama lehti kertoi tänään että sudet levittää melkoisen tehokkaasti jotain loistaan joka tarttuu ihmisiin- eikä tarte syödä sudenjätöksiä, vaan puolukat ja metsissä samoilu riittää.
Yleensä selviää vasta kuulemma ruumiinavauspöydällä, että mikä tätä ihmistä vaivaskaan- katos, susiloinen!
Susihan liikkuu päivässä jopa 100 km matkan, ja niitä piruja vielä jotkut tahtoo suojella.