joillekin kertyy likapyykkiä, joillekin tiskivuori, joku ei pese lattioita jne. mikä on sinun "kompastuskivesi?"

  • Viestiketjun aloittaja tunnustus
  • Ensimmäinen viesti
d-man
[QUOTE="vieras";23526652]Mä imuroin vaikka 3 kertaa päivässä, mutta lattioita jaksan pestä ehkä 3 kk välein[/QUOTE]

sama. nyt oon kolme päivää katellu ja ihmetelly likatahraisia lattioita -joilla ei tosin ole roskan roskaa- mutta en oo saanu vielä tehtyä asialle mitään.
 
laiska?
Puhtaat pyykit... pesen mielelläni ja laitan kuivausrumpuun mut siitä ne sit jääkin pyykkikoreihin ja usein vielä viikkaamatta. Sit on 3-4 koneellista pyykkiä mytyssä enkä meinaa niitä kaappeihin saada. Ja samaan liittyen puolipitoiset vaatteet, niitä on meillä ihan liikaa ja ne on ties missä.

Toinen on lattioiden pesu. Imuroin päivittäin, mut pesu... liian harvoin.

Pölyjen pyyhintä. Mitä se on?

Ja sit mikä eniten ärsyttää niin lehtipinojen ym papereiden kasaantuminen pöydille, hyllyille... Sellaiset epämääräiset kasat joihin joskus hukkuu laskutkin.

Eli aikasta paljon kaikkea missä pitäis ryhdistäytyä.
 
Laulava Lomittaja
Piti ihan miettiä...:ashamed: kyllä se on toi siivousvälineiden paikalleen laitto..lähinnä siis imuri.Meillä kun imuroidaan joka päivä,on se minun mielestäni helpointa ottaa käsiin mun makkarin nurkasta..ja sit yks mihin tuppaa kertymään lehtiä,joita en kerkee lukemaan on tuo keittiön ikkunalauta =(
 
Suzyanne
Mä en keksi muuta kuin vaatteiden silittäminen. Välttelen sitä viimeiseen asti, en edes osta sellaisia vaatteita, jotka pitää pesun jälkeen silittää. Silityslaudan ja -raudan esiin nostaminen siivouskomerosta vaan on niin ylivoimainen tehtävä :D
Silittäminen on minunkin inhokkini nro 1. Kun muutimme, meni 2 kk ennen kuin sain makkariin verhot, koska ne oli pesty juuri ennen muuttoa, ja pakattu kiireessä ryppyisinä. Onneksi meillä tosin on makkarissa sälekaihtimet. :cool:

Pyykkiä en yleensä ihan heti viikkaa, mutta harvemmin sitä pidän korissa kauemmin kuin pari päivää, häiritsee sen verran, kun meillä ei saa niitä oikein mihinkään pois näkyvistä. :D
 
---
Epämääräiset paperi- ja lehtipinot. Lattioiden pesu. Ikkunoiden pesu. Kylpyhuoneen kaakeleiden kuuraus, joka meillä pitäisi tehdä parin viikon välein kalkin takia ja siinä täytyy käyttää vahvoja pesuaineita.

Pyykit, tiskit ja imurointi ei tuota ongelmia.
 
"vieras"
Lattioiden pesu. Keittiö on pikkuinen ja siellä tulee, kiitos parivuotiaan, luutattua päivittäin ja kylppärinkin pesu menee nopsasti kun vaan suihkauttaa lattian, pesuainetta luuttuun, hiukan heiluttelee ja suihkua perään. Mutta muualla... saattaa mennä parikin kuukautta lattianpesujen välillä.
 
Ns. siivouskaappi. Sisältää sekalaista rojua ja täyttyy ällistyttävän nopeasti... Pakastintakaan en meinaa muistaa sulattaa.
Silitän vaatteitani ehkä viitisen kerran vuodessa. Pyrin jo ostohetkellä valitsemaan silittämättä siistejä vaatteita.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä