Joillakin facebookissa satoja "ystäviä"?

  • Viestiketjun aloittaja Kiireinen
  • Ensimmäinen viesti
joopa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä järkeä koko Facebookissa olisi, jos siinä hyväksyisi kaverikseen vain oikeat ystävät. Läheisten ystävienhän kanssa ollaan muutenkin tekemisissä läheisesti, joten eihän Facebookia sellaiseen yhteydenpitoon tarvitse. Musta paljon järkevämpää, että siellä on nimenomaan kaverit joihin tykkää pitää yhteyttä.
Mut mua on pyytänyt ystäväksi myös moni sellainen ihminen jonka tiedän vain nimeltä ja moikataan kun nähdään mutta ei olla eikä olla koskaan oltukaan sen enempää tekemisissä.
 
joopa
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä järkeä koko Facebookissa olisi, jos siinä hyväksyisi kaverikseen vain oikeat ystävät. Läheisten ystävienhän kanssa ollaan muutenkin tekemisissä läheisesti, joten eihän Facebookia sellaiseen yhteydenpitoon tarvitse. Musta paljon järkevämpää, että siellä on nimenomaan kaverit joihin tykkää pitää yhteyttä.
Ja musta siinä on se järki että läheisten ystävien kanssa voi laittaa facebookiin valokuvia kaikenlaisista yhteisistä jutuista kun ei kuitenkaan viitsi tukkia toisen sähköpostia eikä ehdi kuvia näyttelemään jatkuvasti eikä niitä aina edes teetetä kuviksi.
 
minä
itse ollut jo pidemmän aikaa facebookissa ja ystävinä vain ne tärkeimmät.. kumminkin kuvia tms. julkaisen siellä niin ei niitä tarvitse kaikki tutun kaimat päästä töllistelemään..
 
Alkuperäinen kirjoittaja joopa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä järkeä koko Facebookissa olisi, jos siinä hyväksyisi kaverikseen vain oikeat ystävät. Läheisten ystävienhän kanssa ollaan muutenkin tekemisissä läheisesti, joten eihän Facebookia sellaiseen yhteydenpitoon tarvitse. Musta paljon järkevämpää, että siellä on nimenomaan kaverit joihin tykkää pitää yhteyttä.
Ja musta siinä on se järki että läheisten ystävien kanssa voi laittaa facebookiin valokuvia kaikenlaisista yhteisistä jutuista kun ei kuitenkaan viitsi tukkia toisen sähköpostia eikä ehdi kuvia näyttelemään jatkuvasti eikä niitä aina edes teetetä kuviksi.
Sinne voi laittaa selliset suodatukset että esim.kuvat menee vaik kahdelle, vaikka olisi 100 kaveria.

Facefook-tuttuja ei sanotakaan suomeksi YSTÄVIKSI vaan KAVEREIKSI ja siinäpä vissi ero.
 
jasu Juntti
Yks mun todella kauhea työkaveri hamstraa Facessa kavereita, niitä on useita satoja. Töissä se lepakko on niin v-mäinen ettei edes aamuisin sano mitään saati juuri koskaan muutenkaan. Mä muuten ihmettelen ihmisiä, jotka voi olla joka päivä naama norsunvitulla ja teeskennellä etteivät kuule kun heille puhuu. :)
 
BlaG
Itselläni on Facebookissa hiukan reilut 150 kaveria, joista suurimman osan tunnen hyvin. Parikymmentä näistä frendeistä on niitä, jotka vain keräävät epätoivoisesti kavereita - joidenkin kanssa olen jutustellut viimeksi ala-asteella. Itse en ole koskaan yhtäkään ihmistä kaveriksi pyytänyt.
 

Yhteistyössä