Joidenkin palstalaisten mielenterveys

  • Viestiketjun aloittaja vie ras
  • Ensimmäinen viesti
päätön ratsumies
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Niitti:
siinä oot kyllä oikeassa... mut kun joskus saa oikeen kunnon piristyksi päivään/ yöhön, niin, tähän on vaan jääny koukkuun..
:D
Mä just olen miettinyt, mikä mun elämässäni olisi turhempaa kuin tämä palstailu, enkä keksi mitään :ashamed:
älä nyt turhaks sano , mä oon ainaki ruuanlaitto ohjeita saanu :xmas:
 
Keittiönoita
Toki tästä palstailusta on iloakin ollut, en mä sentään masokisti ole :D Mutta 6 vuotta alkaa kyllä olla jo liian pitkä aika samalla palstalla, sille ei voi mitään. Samat aiheet viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen. Yhä vähemmän alkaa olla mielenkiintoisia aiheita, aiheita, joista ei olisi keskustellut jo aiemmin ainakin sadan kommentin verran. Joku muu palsta pitäisi löytää....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Toki tästä palstailusta on iloakin ollut, en mä sentään masokisti ole :D Mutta 6 vuotta alkaa kyllä olla jo liian pitkä aika samalla palstalla, sille ei voi mitään. Samat aiheet viikosta toiseen, kuukaudesta toiseen, vuodesta toiseen. Yhä vähemmän alkaa olla mielenkiintoisia aiheita, aiheita, joista ei olisi keskustellut jo aiemmin ainakin sadan kommentin verran. Joku muu palsta pitäisi löytää....
Niin no toi on kyllä ihan hyvä pointti!
Mä oon niin tuore tapaus, että jaksaa vielä :D
 
Mistä mä sen voisin tietää, kun en ole ketään heistä koskaan tavannut.
Itse lähinnä mietin onko useilla palstalaisilla ollenkaan ns oikeaa elämää. Tai missä on heidän todellisuudentajunsa. Kun virtuaalimaailmasta on tullut elämää suurempi asia. Milloin ruikutetaan ties kenen bannin perään. Ja milloin kysellään virtuaalisten vauvojen kuulumisia yms.
 
link
Alkuperäinen kirjoittaja vie ras:
Ovatko nuo fjonga, pintelin, zb ja Visbl mielestänne ihan... terveitä?
aina samat jutut heillä mielessä.viina ja seksi(pintelinillä ja fjongalla).hyppään yli heidän avaukset.ei niitä enää jaksa lukea. :kieh:
 
arveluttaa
Alkuperäinen kirjoittaja vie ras:
Ovatko nuo pintelin, zb ja Visbl mielestänne ihan... terveitä?
pistä lunatic, emilyn ja fjonga vielä samaan syssyyn. ne kait haluaa olla niin coolia että. joku vaihe kehityksestä otetaan ilmeisesti takas. kun se on niin siistii ja ihkuu.

 


mutta eikö se ole hyvä että me kaikki mielenterveyspotilaat ollaan kirjoittelemassa täällä pois terveiden ihmisten tieltä. täällä saadaan olla omia hulluja itsejämme.

ja, eikös meissä jokaisessa ole jotain outoa?
 
Hah
Alkuperäinen kirjoittaja arveluttaa:
Alkuperäinen kirjoittaja vie ras:
Ovatko nuo pintelin, zb ja Visbl mielestänne ihan... terveitä?
pistä lunatic, emilyn ja fjonga vielä samaan syssyyn. ne kait haluaa olla niin coolia että. joku vaihe kehityksestä otetaan ilmeisesti takas. kun se on niin siistii ja ihkuu.
Minkäs ne itselleen voivat, ei voi muuta kuin sääliä. Tosin en tohdi aikaani moiseen tuhlata, sääliä nyt kaiken maailman oksetuksia.
 

Yhteistyössä