ei tarvii tutkituttaa , siis minun... :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Vaikea sanoa. Pitäisi ensin käydä tutkituttamassa tämä oma päänuppi.
Alkuperäinen kirjoittaja päätön ratsumies:ei tarvii tutkituttaa , siis minun... :xmas:
nimenomaan, sitä voi vedellä täällä vaikka mitä scheissea ja olla oikeessa elämässä ihan erilainen...Alkuperäinen kirjoittaja kookosta:Sitä on aika paha alkaa aevioimaan kenenkään mielenterveyttä pelkän netti kirjottelun perusteella....
Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:No mun olis vaikeempi nimetä mielestäni terveitä palstalaisia...
No täältä sä löysit hengenheimolaisen itselles! En siis pidä ihan täyspäisinä näitä. Ja sä unohdit listastas fjongan...Alkuperäinen kirjoittaja vie ras:Ovatko nuo pintelin, zb ja Visbl mielestänne ihan... terveitä?
Jos olisin ihan täysipäinen, en kävisi tällä palstalla lainkaanAlkuperäinen kirjoittaja siiperi:Mä en ainakaan pidä itseäni täyspäisenä
Sehän olisi kamalaa, jos ei vähän hullu olisi
SuperpeesiAlkuperäinen kirjoittaja Niitti:on vaan kiva et jotain säpinää tällekki palstalle saadaan välissä!
ja tosiaan muutamat tosikot ja huumorintajuttomat tyypit minua enemmän huolestuttaa!
Paha sanoo kun mulla itsellä ei ole alan tutkintoa. :saint:Alkuperäinen kirjoittaja vie ras:Ovatko nuo pintelin, zb ja Visbl mielestänne ihan... terveitä?
Ei varmaan ketään sellaista, joka kirjoittaa Kaksplussan Mitäs nyt? -palstalla. OIkeasti tämä palstailu on aika hölmön hommaa.Alkuperäinen kirjoittaja Niitti:mua alko häiritsemään, et mitä ap mahtaa tarkalleen tuolla.. TERVEELLÄ?
siinä oot kyllä oikeassa... mut kun joskus saa oikeen kunnon piristyksi päivään/ yöhön, niin, tähän on vaan jääny koukkuun..Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Ei varmaan ketään sellaista, joka kirjoittaa Kaksplussan Mitäs nyt? -palstalla. OIkeasti tämä palstailu on aika hölmön hommaa.Alkuperäinen kirjoittaja Niitti:mua alko häiritsemään, et mitä ap mahtaa tarkalleen tuolla.. TERVEELLÄ?
Mä just olen miettinyt, mikä mun elämässäni olisi turhempaa kuin tämä palstailu, enkä keksi mitään :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Niitti:siinä oot kyllä oikeassa... mut kun joskus saa oikeen kunnon piristyksi päivään/ yöhön, niin, tähän on vaan jääny koukkuun..