Joidenkin palstalaisten mielenterveys

  • Viestiketjun aloittaja vie ras
  • Ensimmäinen viesti
Vaan kukapa meistä tervejärkinen olisi :D Enemmän minua huolestuttaa ne tyypit jotka tosissaan uskoo että meikäläinenkin näyttelee lapsille ties mitä kuvia. Siis jos huumorintaju on hukassa, niin ainakin sen verran luulis olevan sitä tervettä järkeä ettei kaikkea niin tosissaan ota. :whistle:
 
En osaa sanoa pelkän nettikirjoittelun perusteella sitä on vaikea määrittäkään.

Sitä, onko tervettä keikkua täällä vaikka väsyttää ja aamulla lapset heräävät varhain mietinkin paljon vakavammin.

Siinä suhteessa en kuitenkaan ole ainoa "epäterve" palstalainen B)
 
Keittiönoita
Olen "virtuaalituntenut" ZB:n jo vuosia ja ihan järkevä ja fiksu palstailija kyseessä. Kirjoittaa toki milloin mitäkin, mutta olettekos itse kirjoitelleet asiallisen tylsiä aiheita ja saaneet niihin sivukaupalla vastauksia? ZB osaa räväyttää ja saada meidät mammat kommentoimaan :D
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Niitti:
mua alko häiritsemään, et mitä ap mahtaa tarkalleen tuolla.. TERVEELLÄ?
Ei varmaan ketään sellaista, joka kirjoittaa Kaksplussan Mitäs nyt? -palstalla. OIkeasti tämä palstailu on aika hölmön hommaa.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Niitti:
mua alko häiritsemään, et mitä ap mahtaa tarkalleen tuolla.. TERVEELLÄ?
Ei varmaan ketään sellaista, joka kirjoittaa Kaksplussan Mitäs nyt? -palstalla. OIkeasti tämä palstailu on aika hölmön hommaa.
siinä oot kyllä oikeassa... mut kun joskus saa oikeen kunnon piristyksi päivään/ yöhön, niin, tähän on vaan jääny koukkuun..
:D
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja Niitti:
siinä oot kyllä oikeassa... mut kun joskus saa oikeen kunnon piristyksi päivään/ yöhön, niin, tähän on vaan jääny koukkuun..
:D
Mä just olen miettinyt, mikä mun elämässäni olisi turhempaa kuin tämä palstailu, enkä keksi mitään :ashamed:
 

Yhteistyössä