Johtuukohan tästä laihiksesta:/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja TikruS
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

TikruS

Vieras
Noin puolisen vuotta olen taas pillereitä syönyt, Jasmin merkkisiä. Menkkojen pitäisi olla jo ihan säännölliset!!? Ennen ainakin oli!!!
Jo toinen kerta kun menkat alkaa ihan kesken kaiken :o Kaksi viikkoa pitäisi vielä olla aikaa, ennen kuin niiden pitäisi alkaa. Onko muilla ollu vastaavaa laihiksen aikana??? Ei kiva ei :ashamed:

Minä en laihduttanut Yasminien aikana, mutta oli kyllä samanlaista tiputtelua koko ajan! Ihan meni kierto sekaisin, ennen söin muun merkkisiä nappeja ja menkat oli kellontarkat... Muutenkin mie hypin seinille Yasminien aikana, ei sopineet mulle yhtään.

Kyllähän laiharikin voi vaikuttaa kiertoon, varsinkin jos laihtuu nopeasti. Mutta osasyy voi olla se, että sulla on nyt hormonit sekaisin ja hakevat sitä oikeaa tasoa. Mie lopetin napit kokonaan.

Oli pakko soittaa ehkäisyneuvolaan, ja kysystä sieltä. Kuulemma tuo 18kg painonpudotus voi tehdä tuon. Elimistön hormoonitoiminta on muuttunut...??!! Sanoi kyllä siitäkin että jos tilanne jatkuu. Eli kärsin kahden menkat kk. Ehdotti esim. pillereiden vaihtoa. Saas nyt sit nähdä mitä tuleman pitää?! :/

\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2006 klo 14:28 TikruS kirjoitti:
Oli pakko soittaa ehkäisyneuvolaan, ja kysystä sieltä. Kuulemma tuo 18kg painonpudotus voi tehdä tuon. Elimistön hormoonitoiminta on muuttunut...??!! Sanoi kyllä siitäkin että jos tilanne jatkuu. Eli kärsin kahden menkat kk. Ehdotti esim. pillereiden vaihtoa. Saas nyt sit nähdä mitä tuleman pitää?! :/

Ihan pakko kysyä: missä ajassa ja miten olet tuon 18 kiloa tiputtanut? Aivan mahtava suoritus, nostan hattua!! Pitäisi itsekin tarttua hommaan ja pudottaa painoa...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.02.2006 klo 15:12 Taivaansini laiskana kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.02.2006 klo 14:28 TikruS kirjoitti:

Ihan pakko kysyä: missä ajassa ja miten olet tuon 18 kiloa tiputtanut? Aivan mahtava suoritus, nostan hattua!! Pitäisi itsekin tarttua hommaan ja pudottaa painoa...

Heippa! Puolisen vuotta on aikaa mennyt. Ja matka jatkuu edelleen..reilu 10kg pitäisi vielä saada painosta pois. On kyllä ihan kiva, kun nyt pääsee omaan vaatekaappiin "shoppailemaan". Olen säästänyt melkein kaikki pieneksi jääneet vaatteet.
Ei muuta kuin oikein paljon tsemppiä sulle. Alkuun kun pääsee....niin siitä se lähtee B)

Yhteistyössä