Menkkojen siirtely?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tietämätön
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tietämätön

Vieras
Hei!
Kumpi olisi luotettavampi, siirtää menkat syömällä kaksi liuskaa peräkkäin vai lopettaa pillereiden syönti nyt viimeisellä (kolmannella) viikolla, eli taukoviikon aikaistaminen ja sen pitäisi alkaa parin päivän päästä? Ja 7pvän päästä alotan uuden liuskan?

Taustatietoa;
Olen syönyt mercilon-merkkisiä pillereitä n. 3v
Menkkani alkavat tismalleen lauantai aamupäivänä 4vko välein, eli tosi säännölliset.
Ollaan lähdössä 3.8 viikoksi kreikkaan, ja menkat alkavat 2.8 ja kestävät 8.8 asti, eli melkein koko loman jos en tee niille mitään :/

Jos lopetan nyt kun juuri alotin eilen kolmannen viikon liuskasta, menkkojen pitäisi siis alkaa tänä viikonloppuna ja loppua juuri ennen lomaa?
-Tietämätön

Alkuperäinen kirjoittaja Tietämätön;11696876:
Hei!
Kumpi olisi luotettavampi, siirtää menkat syömällä kaksi liuskaa peräkkäin vai lopettaa pillereiden syönti nyt viimeisellä (kolmannella) viikolla, eli taukoviikon aikaistaminen ja sen pitäisi alkaa parin päivän päästä? Ja 7pvän päästä alotan uuden liuskan?

Taustatietoa;
Olen syönyt mercilon-merkkisiä pillereitä n. 3v
Menkkani alkavat tismalleen lauantai aamupäivänä 4vko välein, eli tosi säännölliset.
Ollaan lähdössä 3.8 viikoksi kreikkaan, ja menkat alkavat 2.8 ja kestävät 8.8 asti, eli melkein koko loman jos en tee niille mitään :/

Jos lopetan nyt kun juuri alotin eilen kolmannen viikon liuskasta, menkkojen pitäisi siis alkaa tänä viikonloppuna ja loppua juuri ennen lomaa?
-Tietämätön
Syö heti toinen liuska perään. Hyviä toimii, itsellä kokemusta paljon asiasta.

Minä söisin kaksi liuskaa putkeen. Niin gynetkin yleensä neuvovat. Sitäpaitsi jos aikaistaisit taukoviikkoa, kroppasi ei mitenkään välttämättä tajuaisi silti aloittaa menkkoja viikkoa aikaisemmin. Ehkä muutamaa päivää aikaisemmin, mutta ei välttämättä viikkoa.

Toisaalta, kun syöt kaksi liuskaa peräkkäin voit varautua siihen että loppuvaiheessa tulee ehkä pientä tiputtelua. Tai en tiedä tuleeko pillereillä, mutta ehkäisyrenkaan kanssa kävi aina niin. Se on niin matalahormoninen.

Yhteistyössä