Johtuuko tämä kuukautisista vai jostain muusta?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaija

Vieras
Mulla eilen alkoi kuukautiset ja sen jälkeen on ollut maha tosi kipee etten ole voinut oikein kävellä ja sitten pistää oikealle puolelle kohdun kohdalle,välillä meinaa laatta lentää ja mulla ei oo ikinä ollut tämmösiä tuskia kuukautisten aikaan mistä johtuu?
Kuukausi sitten olimme ilman yhdyntää mieheni kanssa,mitään testejä en oo tehnyt koska oletin etten olisi raskaana.
Tää ei oo provo vaan ihan tosi juttu.

Alkuperäinen kirjoittaja sh:
kohdunulkoinen raskaus?? kiireesti päivystykseen tilanne on usein hengenvaarallinen ja vaatii leikkaushoidon.

Mistä sen huomaa että on kohdunulkopuolinen raskaus näkyykö se testissä vai miten?Mulla ei ole koskaan ollut sellaista niin en oikein tiedä.Help!

..jos tosiaan kipu yltyy kovaksi-et kestä enää, päivystykseen kannattaa mennä!!!
..voi olla täällähin mainittu kohdunulkoinen raskaus tai vaikka umppari tulehtunut..

..netistä kopsattua..

Umpilisäke oireilee ensin koko vatsan alueen kipuna, jonka jälkeen pistävän kivun tunne siirtyy selkeästi oikealle alavatsan puolelle. Ainakin minun tapauksessani 24 tuntia kivun alkamisesta oli pakko lähteä lääkäriin. Umpisuoli kuitenkin kai voi oireilla ensin lievemmin ennen varsinaista tulehtumista. LÄÄKÄRISSÄ KANNATTAA KÄYDÄ VARMASTI, ei kannata missään tapauksessa odotella!

Kivutonta yötä toivottelen!!:heart:

Yhteistyössä