"Johanna Tukiaisella paha vauvakuume"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sockervadd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kamalaa:
Mikä tekee teistä oikeutetumpia saamaan lapsia kuin Tukiainen?
Millä oikeudella kutsutte jotain ihmistä vähemmän älykkääksi kuin te itse ja tuomitsette ettei hänen kuuluisi saada lapsia? Vielä siksi koska on siihen liian tyhmä..

Mitä te tiedätte miten hän lapsestaan huolehtisi?
Onko hän näyttänyt ainoatakaan asiaa mikä viittaisi siihen että lasta kohdeltaisiin huonosti tai sillä ei olisi perusturvallisuutta?

Mikä tekee juuri teistä parempia äitejä???

Mitä väliä sillä on mihin vaatteisiin hän lapsen pukisi ja sillä että haaveilee siitä jo nyt?

Kyllä varmasti moni teistä on raskaana ollessaan miettinyt että jos se on tyttö niin laitan sille kyllä sitten sellaisen iiihanan mekon päälle tms. Mitä eroa on sillä että T. haluaa merkin olevan eri kuin teillä?

Älkää tuomitko.
Peesi tähän :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Höh!:
No onpas täällä sitten hirveän kypsää porukkaa! Täysin vierasta ihmistä käydään huvikseen nimimerkin takaa haukkumassa ja jotain juoruja levitellään. Olette kaikki varmasti aivan mahtavia kasvattajia! Lapsenne kasvavat varmasti erittän kohteliaiksi ja toiset ihmiset huomioonottaviksi ihmisiksi. Aivan varmasti...
Ai niin, en minä ole Johanna Tukiainen, kun joku irvileuka sellaista nyt sitten seuraavaksi tänne varmaankin haluaa kirjottaa.

No mä ainakin toivon ettei mun likka ole kuin Tukiainen eli tasoa pitää olla...

anteeksi nyt vaan mutta jos toi nainen tosiaan on ollut neitsyt 21-vuotiaaksi niin se on johtunut ainoastaan siitä ettei kukaan ole suostunut sitä aiemmin vetäisemään. vain MUN mielipide mutta se nainen on äärettömän ruma.

Johanna Tukiainen on itse myöntänyt julkisuudessa pettäneensä poikakaveriaan, siksi se ei huoli naista takaisin ja mahtaako Johanna mankua sitä takaisin? Ehkä se mies ei myöskään pidä Tukiaisen urasta, tämä on kyllä vain arvailua. TV:ssä haastateltiin Kanerva-kohun aikaan strippausluolan omistajaa, joka sanoi Tukiaisen olevan heidän luottostripparinsa, jo vuosia siellä.

Hei mihin täältä on hävinnyt se Sofian Sohvan linkki? Sehän on Johannan kirjoittama ja hyvin häntä kuvaava. Hiukan höpsö kysymys prinsessaelämän vaikeudesta :) Annettu neuvo oli hyvä, kunpa hän vaan olisi seurannut sitä neuvoa ja hakenut apua ajoissa, ei tarvitsisi juoda niin paljon.

Alkuperäinen kirjoittaja pullo:
Hei mihin täältä on hävinnyt se Sofian Sohvan linkki? Sehän on Johannan kirjoittama ja hyvin häntä kuvaava. Hiukan höpsö kysymys prinsessaelämän vaikeudesta :) Annettu neuvo oli hyvä, kunpa hän vaan olisi seurannut sitä neuvoa ja hakenut apua ajoissa, ei tarvitsisi juoda niin paljon.

Hiukan kyllä luulen, ettei ollut Johannan kirjoittama, vaan että joku on sitä matkinut. En kyllä ymmärrä, miksi se poistettiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:
Alkuperäinen kirjoittaja pullo:

Hiukan kyllä luulen, ettei ollut Johannan kirjoittama, vaan että joku on sitä matkinut. En kyllä ymmärrä, miksi se poistettiin.
Johanna on itse myöntänyt kaikki ne asiat, mitä siinä kirjoituksessa oli, paitsi miehen oikea nimi on Mika ja se toinen on Udi. Hän on kirjoittanut päiväkirjasssaan, lehti- ja tv-haastatteluissa ja nettipalstoilla nämä on tulleet ilmi. Silloin 2007 hän ei ollut vielä tunnettu, joten tuskin kukaan olisi vaivautunut jäljittelemään.

Muista miehistä tuli mieleeni, hänellähän on porttikiellot useampaan Helsingin hotellliin ja ravintolaan. Se kävi ilmi TVn haastatteluryhmän sopiessa haastattelupaikkaa Kanervakohun aikaan, ei tahtonut löytyä yhtään sopivaa paikkaan kaupungissa niiden porttareitten takia, tunkenut jonkun asiakkaan huoneeseen ja huonoa käytöstä. Se pätkä on netissä, mutten muista minkä kanavan haastattelu se oli, joku ajankohtaisohjelma. Se oli eka kerta kun minä näin Tukiaisen telkkarissa.

Olettepas te naurettavia. Leikitte täällä jotain ylijumalaa, joka määrää kenellä on oikeus saada lapsia ja kenellä ei. Moni tietää varmasti huomattavasti huonompia äitejä esim. narkkareita.
Ehkä lapsen saatuaan Tukiainen rauhottuu ja keskittyy oikeasti lapsen hoitoon.

Ihan hyvin minäkin voisin kyseenalaistaa teidän lastenhoidon.

Olette perseestä. Ei muuta.

Joo, minuakin on pikkuhiljaa alkanut ällöttää se tapa millä Tukiaista mollataan ja hänestä tehdään pilaa joka paikassa, ihan kuin hänellä ei olisi ihmisarvoa lainkaan. Samanlainen tunne tuli Susan Ruususesta aikoinaan. Ok, nämä naiset on itse pitsansa tilanneet, mutta silti, pitääkö lyötyä edelleen lyödä? Halpamaisinta on se, että ihmiset tekevät sen mieluiten anonyymisti (oma lihava perse kotisohvalla leviten!)... Jos ei ole pokkaa haukkua jotakuta kanssaihmistä kasvotusten tai edes omalla nimellä, on parempi jättää se kokonaan tekemättä, oli kyseessä omasta mielestä miten vastenmielinen tapaus hyvänsä.

Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
Joo, minuakin on pikkuhiljaa alkanut ällöttää se tapa millä Tukiaista mollataan ja hänestä tehdään pilaa joka paikassa, ihan kuin hänellä ei olisi ihmisarvoa lainkaan. Samanlainen tunne tuli Susan Ruususesta aikoinaan. Ok, nämä naiset on itse pitsansa tilanneet, mutta silti, pitääkö lyötyä edelleen lyödä? Halpamaisinta on se, että ihmiset tekevät sen mieluiten anonyymisti (oma lihava perse kotisohvalla leviten!)... Jos ei ole pokkaa haukkua jotakuta kanssaihmistä kasvotusten tai edes omalla nimellä, on parempi jättää se kokonaan tekemättä, oli kyseessä omasta mielestä miten vastenmielinen tapaus hyvänsä.

peesi piitulle!

Olet oikeassa. Mutta oletko lukenut Sofian sohvan jutun? Haastattelun, missä hän kertoo avoimesti miten miehet ovat sponssanneet häntä? Miksi hänellä on porttikieltoja lähes jokaiseen helsiniläiseen hotelliin? Oletko lukenut hänen Hymy lehden nettisivuilla olevaa blogia? Sitä miten hän pisti itsensä myyntiin nettihuutokauppaan? Miten hän tyrkyttää itseään julkisuuteen kaikella keinolla? Totta - se ei oikeuta haukkumaan häntä eikä tekemään hänestä pilaa. Mutta silti mua vihastuttaa tuollainen.

Alkuperäinen kirjoittaja sockervadd:

Olet oikeassa. Mutta oletko lukenut Sofian sohvan jutun? Haastattelun, missä hän kertoo avoimesti miten miehet ovat sponssanneet häntä? Miksi hänellä on porttikieltoja lähes jokaiseen helsiniläiseen hotelliin? Oletko lukenut hänen Hymy lehden nettisivuilla olevaa blogia? Sitä miten hän pisti itsensä myyntiin nettihuutokauppaan? Miten hän tyrkyttää itseään julkisuuteen kaikella keinolla? Totta - se ei oikeuta haukkumaan häntä eikä tekemään hänestä pilaa. Mutta silti mua vihastuttaa tuollainen.

En ole lukenut kaikkea tuota, koska rehellisesti sanoen minua ei niin hirveästi Johanna Tukiaisen jutut kiinnosta. :) Eiköhän hän itse joku päivä katso noita tempauksiaan korvat punoittaen ja kiroa omaa hölmöyttään. Kyllä nimittäin tuollaisesta julkisuudesta elämisestä maksaa kovan hinnan ennemmin tai myöhemmin. Niiden morkkisten kanssa kamppailevassa Johannassa on varmaan joskus tulevaisuudessa työsarkaa jollekin psykologille...

Alkuperäinen kirjoittaja sockervadd:
"
- Suurin osa ostamistani vaatteista on kyllä tyttöjen vaatteita, ja olen itse hirveän tyttömäinen tyyppi. Siksi haluaisin mielelläni useamman tyttären ja vaikka yhden pojan. Kohtelisin omaa tytärtäni kuin pientä prinsessaa. Pukisin hänet samoihin asuihin kanssani ja hankkisin design-vaatteita, kuten Chanelia ja Dioria, Johanna Tukiainen unelmoi blogissaan.

Lue myös: Vain MTV3.fissä: Johanna Tukiaisen kotiesittely"

http://viihde.mtv3.fi/uutiset/muut.shtml/679102?tukiainen_johanna

kuullostaa tosi terveelle :headwall: :headwall: :headwall:

http://www.new.facebook.com/event.php?eid=40148108624&refurl=http%3A%2F%2Fwww.new.facebook.com%2Fs.php%3Fq%3Djohanna%2Btukiainen%26init%3Dq%26s%3D10%26sf%3Dp
Pakko kattoo, mitä naamakirja kertoo tädistä, kun taas siitä muistutitte :laugh:

The increase in news crevoage of ID can certainly be blamed on Bush's statement that ID should be properly taught in science. I don't imagine it would take long to cover as there is nothing behind the "theory" except false criticisms of evolutionary theory. There have been many "brilliant" editorials in the Sentinel on the topic.

Yhteistyössä