"Johanna Tukiaisella paha vauvakuume"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sockervadd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
http://www.hymy.fi/blogit/seksia-ja-samppanjaa-johanna-tukiaisen-blogi/blogi/haluan-vauvan

Ei tuo vaikuta kypsältä ja ihan täysin terveeltä ihmiseltä. :( En osaa kuvitella Johannaa heräämässä yöllä vauvaa imettämään tai pohtimaan kasvatusmetodeja.

"Elämä ei tunnu mielekkäälle eikä kokonaiselle, jos minulla ei ole miestä. Enkä puhu nyt edes seksistä. Minulle on kauhean tärkeää saada nukkua mieheni kainalossa. Silloin kun meillä on ollut kauheita kriisejä, minun on ollut lähes mahdotonta nukkua yksin. Silloin nukun pikkusiskoni Julian vieressä tai pikkuveljeni Joelin vieressä Tukholmassa. Minulle ei riitä pehmoleluni, vaikka niitä olisi suuri läjä ympärillä."

"Olen kyllä varma siitä, että saisin ihania lapsia mieheni kanssa. Hän on pitkä, komea ja älykäs ja rauhallinen, joten lapsi saisi ainakin mieheltäni hyvät geenit."

Ihan kuin lukisi 12-vuotiaan päiväkirjaa. :o

"Nyt mulle on tullut tosi vahva olotila siitä että hankkisin tosi mielelläni vauvan"

juupaju. niitähän tuosta vaan hankitaan kuten vaikka uusia koruja tvs. mua jotenkin ärsytti niin lujaa tuo kommentti. kokeilisi ensin hoitaa vaikkapa vauvanukkea pari kuukautta, sitä voi pukea nätisti siihen Dolce&Gabbanaan ja voi testata unohtaako vauvan johonkin.

Antaa naisen haaveilla. Kyllä minäkin haaveilin kovasti ja yllätyin monesti miten erilaista se todellisuus onkaan haaveisiin verrattuna. Päivääkään en silti vaihtaisi pois.

Kyllä se todellisuus iskee Tukiaiseenkin, niin kuin meihin kaikkiin on iskenyt. Toivottavasti jaksaa hoitaa lapsensa hyvin sitten jos/kun sen hankkii/saa.

Olen ollut työssä lastenkodissa jossa lapsia 0-18 v. huostaan otettuja ja kotoa poispotkittuja.

Johanna Tukiainen: Ei millään tavalla osoita kykenemättömyyttä rakastaa huolehtia hoivata lapsiaan.

Mieti seuraavan kerran kun huudat lapsellesi tai kiellät häneltä herkun jota vastaava itse vetelet.
Mieti, kun otat sitä omaa aikaa käskemällä kiukustuneen lapsesi huoneeseen tai ajamalla ulos..

Ammattini puolesta voi ihan rehellisesti todeta ei huonoa tai hyvää vanhempaa voi määritellä tästä hetkestä tulevassa ajassa.
Ihan kivaa kun on joku, joka on varmasti minua huonompi, aina, tulevaisuudessaankin..

Minne se teidän tissiketjunne katosi, siinä oli hauskajuttu..
Oli jopa kasvattajan mieleen siinä todennettiin ihmisten erilaisuus ja kaiken yhtäläisuus esille pitää päästä vaikka kasvottomana...

Alkuperäinen kirjoittaja Äiti ja mummu:
Olen ollut työssä lastenkodissa jossa lapsia 0-18 v. huostaan otettuja ja kotoa poispotkittuja.

Johanna Tukiainen: Ei millään tavalla osoita kykenemättömyyttä rakastaa huolehtia hoivata lapsiaan.

Mieti seuraavan kerran kun huudat lapsellesi tai kiellät häneltä herkun jota vastaava itse vetelet.
Mieti, kun otat sitä omaa aikaa käskemällä kiukustuneen lapsesi huoneeseen tai ajamalla ulos..

Ammattini puolesta voi ihan rehellisesti todeta ei huonoa tai hyvää vanhempaa voi määritellä tästä hetkestä tulevassa ajassa.
Ihan kivaa kun on joku, joka on varmasti minua huonompi, aina, tulevaisuudessaankin..

Minne se teidän tissiketjunne katosi, siinä oli hauskajuttu..
Oli jopa kasvattajan mieleen siinä todennettiin ihmisten erilaisuus ja kaiken yhtäläisuus esille pitää päästä vaikka kasvottomana...

Mä en tajunnut viestin pointtia.

Mikä tekee teistä oikeutetumpia saamaan lapsia kuin Tukiainen?
Millä oikeudella kutsutte jotain ihmistä vähemmän älykkääksi kuin te itse ja tuomitsette ettei hänen kuuluisi saada lapsia? Vielä siksi koska on siihen liian tyhmä..

Mitä te tiedätte miten hän lapsestaan huolehtisi?
Onko hän näyttänyt ainoatakaan asiaa mikä viittaisi siihen että lasta kohdeltaisiin huonosti tai sillä ei olisi perusturvallisuutta?

Mikä tekee juuri teistä parempia äitejä???

Mitä väliä sillä on mihin vaatteisiin hän lapsen pukisi ja sillä että haaveilee siitä jo nyt?

Kyllä varmasti moni teistä on raskaana ollessaan miettinyt että jos se on tyttö niin laitan sille kyllä sitten sellaisen iiihanan mekon päälle tms. Mitä eroa on sillä että T. haluaa merkin olevan eri kuin teillä?

Älkää tuomitko.

No voishan hän ihan hyvä äiti olla, mistä sen tietää. :snotty: :snotty:
Mutta sillä on vaan niin huonot arvot, etten sen takia kelleen lapselle soisi noin vähäpäistä emoa. Lapsi kasvais kieroon hyvinkin pian.

Vaikka onhan meissä kaikissa vikamme, itsekin olen mikä olen.

Luin nuo Hymyn blogit. Mtv3:n videioissa kertoo miten on ollut jo 9v itseään 12v vanhemman miehensä Mikan kanssa yhdessä

ja tässä blogissa http://www.hymy.fi/blogit/seksia-ja-samppanjaa-johanna-tukiaisen-blogi/blogi/vaikeaa-olla-nayttava-nainen-suomessa kertoo mm:

"Minun ja ex-mieheni seksi-DVD:n poliisit palauttavat huomenna takaisin. Tässä jo ehtivät jotkut kaverinikin naureskella, että
onpa Suomen poliisitkin saaneet jännitystä päiväänsä, kun ovat katselleet pari vuotta sitten kuvaamiani seksivideoita.

En olisi ikinä aiemmin uskonut, että asia edes ketään kiinnostaisi, mutta nyt niitä yritetään jo varastaa. Tämä "vastapuoli" DVD:llä on siis minua 19 vuotta vanhempi yritysjohtaja, joka asui ensin New Yorkissa vuosia - sen jälkeen osti useamman asunnon Miamista ja Kaliforniasta. Hän on juutalainen ja halusi minunkin aina kääntyvän uskontoonsa.

Ex-miestäni ei voisi kuulemma vähempää kiinnostaa mitä videolle tapahtuu - kuten hän ilmaisi puhelimessa: "I don´t care a fuck." Jonkun mielestä kyseessä oli mainostemppu tai keksitty juttu, niinkään asia kuitenkaan ei nyt ole.

Minua ei kiinnosta kyseinen pervo pätkääkään, eikä myöskään Miamissa asuva ex-mieheni. Hänellä on pitkälle levinnyt melanooma, mikä sinällään on tietysti todella traagista ja surullista, mutta hän ei kuulu elämääni enää millään tavalla."

Alkuperäinen kirjoittaja kamalaa:
Mikä tekee teistä oikeutetumpia saamaan lapsia kuin Tukiainen?
Millä oikeudella kutsutte jotain ihmistä vähemmän älykkääksi kuin te itse ja tuomitsette ettei hänen kuuluisi saada lapsia? Vielä siksi koska on siihen liian tyhmä..

Mitä te tiedätte miten hän lapsestaan huolehtisi?
Onko hän näyttänyt ainoatakaan asiaa mikä viittaisi siihen että lasta kohdeltaisiin huonosti tai sillä ei olisi perusturvallisuutta?

Mikä tekee juuri teistä parempia äitejä???

Mitä väliä sillä on mihin vaatteisiin hän lapsen pukisi ja sillä että haaveilee siitä jo nyt?

Kyllä varmasti moni teistä on raskaana ollessaan miettinyt että jos se on tyttö niin laitan sille kyllä sitten sellaisen iiihanan mekon päälle tms. Mitä eroa on sillä että T. haluaa merkin olevan eri kuin teillä?

Älkää tuomitko.

Vaikka en kyseisen henkilön fani olekaan, niin :flower:

No onpas täällä sitten hirveän kypsää porukkaa! Täysin vierasta ihmistä käydään huvikseen nimimerkin takaa haukkumassa ja jotain juoruja levitellään. Olette kaikki varmasti aivan mahtavia kasvattajia! Lapsenne kasvavat varmasti erittän kohteliaiksi ja toiset ihmiset huomioonottaviksi ihmisiksi. Aivan varmasti...
Ai niin, en minä ole Johanna Tukiainen, kun joku irvileuka sellaista nyt sitten seuraavaksi tänne varmaankin haluaa kirjottaa.

Yhteistyössä