Johanna Tukiainen kadonnut! Ottanut sata kpl unilääkkeitä!

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
vink
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja <3:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Tuksu on 3h sitten kommentoinut Artsille "no money no honey" naamakirjassa...
Mistä tiedät, oletko hänen kaveri?
Artsin sivua voi lukea kaikki. Siellähän he ovat "tapelleet" jo monta päivää.
mikä sen arton sukunimi on?
saako tänne laittaa sukunimeä? mä en oo facebookissa, mut kiinnostaa tuo :D
Julian seinältä löytyy kohta kommentoi Arto ***** tilaa. Tästä pääset Artsin seinälle :D
 
jaa no
Jos se on ne sata syönny ni ei se enää voi hengissä olla jos ei olla ajoissa sitä löydetty :(
Muo säälittää koko Tukiainen, sillä on varmaan aika kovat henkiset paineet.
 
vieras
Voi ei... Tulee mieleen Britneyn sekoilut ennen hoitoon joutumista/pääsemistä... Epävakaa ihminen tuo Johanna, toimittais nyt joku lähipiiristä sen avun piiriin. Ja joku kehtaa naureskella ja pilailla sen kustannuksella, ttu ihmiset on tyhmiä!!
 
+
jotenkin olen pahoilani johannan puolesta... vaikka en häntä sen enempää kuin lehtien palstoilta tunnekkaan. jokainen kasvaa aikuiseksi ennemmin tai myöhemmin..

jospa jätettäisiin johanna rauhaan.
 
vieras
http://www.seiska.fi/julkkisblogit/johannatukiainen/1275549136818/minua+ahdistaa+ja+masentaa/

"Tullaan takaisin tähän väärään informaatioon, jota minusta medialle annettiin elisestä päivästä. Toisin kuin Seiskan netissä kirjoitettiin, minulla ei ollut muovipussia kädessä, vaan hieno, Miamista hankittu, naisellinen Tarina Tarantinon käsilaukku."

Joo, se muovipussihan oli koko eilisen mediahulabaloon ydin :D
 
auli
Alkuperäinen kirjoittaja +:
jotenkin olen pahoilani johannan puolesta... vaikka en häntä sen enempää kuin lehtien palstoilta tunnekkaan. jokainen kasvaa aikuiseksi ennemmin tai myöhemmin..

jospa jätettäisiin johanna rauhaan.
sama täällä. huomaa, miten AIKUISET IHMISET JAKSAA KIUSATA, eihän se ole kenenkään syy jos erottuu joukosta tai jos onkin yksinkertainen - olkoot! ei paina minua, mutta pahoillani olen J:n puolesta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja auli:
Alkuperäinen kirjoittaja +:
jotenkin olen pahoilani johannan puolesta... vaikka en häntä sen enempää kuin lehtien palstoilta tunnekkaan. jokainen kasvaa aikuiseksi ennemmin tai myöhemmin..

jospa jätettäisiin johanna rauhaan.
sama täällä. huomaa, miten AIKUISET IHMISET JAKSAA KIUSATA, eihän se ole kenenkään syy jos erottuu joukosta tai jos onkin yksinkertainen - olkoot! ei paina minua, mutta pahoillani olen J:n puolesta.
henk.koht mulle on aivan sama mitä joku Tuksu touhuaa. Ihan uteliaisuuttani kyttäsin. se siinä on ku väen väkisin halutaan julkisuutta.blogiki sen jo kertoo kun lukee. ja ei se "julkkis" sana oikeuta tekee mitä haluaa ja olettaa et jokainen on sen jälkeen turpa kii. iteppä on alansa valinnu

 

Yhteistyössä