Johanna Tukiainen kadonnut! Ottanut sata kpl unilääkkeitä!

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja :O:
Jännä, et Tuksu sanoo rakastavansa vain kolmea ihmistä: isäänsä, exäänsä ja Juliaa...mihis toinen sisko on jääny? :O
Ja äiti ja veli? Kyllä tää on sairaan ihmisen hätähuuto :(
olen ollut sitä mieltä jo jonkun aikaa..pitäis saada kyllä hoitoon..ihan oman itsensä takia..toivottavasti sukulaiset sais järkeä taottua päähän..
 
F
Sekä Johanna että Julia on sekaisin ku seinäkellot. Ammattiapua tarvittais ja kipeästi..
Sen sijaan, et ihmiset tuolla facebookissa nauravat päin näköä ja herjaavat Tukiaisen siskoksia, olisivat mieluummin kokonaan kommentoimatta. Herää kysymys, että miten terveitä nämä haukkujat siellä ovat.. Sanoa nyt ihmiselle, joka on epävakaa, että mene ja tapa ittes..
 
tää on näitä juttuja ku ei tiedä pitäskö nauraa vai itkee :eek: :eek:

mut mul on vaan ollut pitkään tunne, että eipä tuo Tukiaisen elämä tuollasena varmaan kovin pitkälle kanna saati että onnellista loppu tulisi :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
:eek: On tuo kyllä melkonen... Tuksun rinnalla "palstatyrkyt" jää kyllä ihan varjoon ja alakynteen :LOL:
No nii in! Mä ihmettelen että miksi se ei mene hoitoon koska ei toi ole tervetä ihmisen touhua |O |O Jos ei kestä kritiikkiä (mitä ihan takuulla saa tolla käytöksellä ) ni sit tarttis tajuta jäädä pois koko julkisuudesta.
Multa ei tuu kyl yhtäkää sääli pointsia....
 
hih
Alkuperäinen kirjoittaja <3:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
Alkuperäinen kirjoittaja huoh:
Tuksu on 3h sitten kommentoinut Artsille "no money no honey" naamakirjassa...
Mistä tiedät, oletko hänen kaveri?
Artsin sivua voi lukea kaikki. Siellähän he ovat "tapelleet" jo monta päivää.
mikä sen arton sukunimi on?
saako tänne laittaa sukunimeä? mä en oo facebookissa, mut kiinnostaa tuo :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
:eek: On tuo kyllä melkonen... Tuksun rinnalla "palstatyrkyt" jää kyllä ihan varjoon ja alakynteen :LOL:
No nii in! Mä ihmettelen että miksi se ei mene hoitoon koska ei toi ole tervetä ihmisen touhua |O |O Jos ei kestä kritiikkiä (mitä ihan takuulla saa tolla käytöksellä ) ni sit tarttis tajuta jäädä pois koko julkisuudesta.
Multa ei tuu kyl yhtäkää sääli pointsia....
Kaikki nuo lööppimyyrät on jotenkin seonneet.. Kai se sitten on niin, että tää pienen Suomen julkisuus on sen verran vaarallista puuhaa. Ja just nämä jotka itseään siihen 7päivän kanteen tunkemalla tunkee.
Ei heru sääliä täältäkään. Ottakoot itseään niskasta kiinni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:
:eek: On tuo kyllä melkonen... Tuksun rinnalla "palstatyrkyt" jää kyllä ihan varjoon ja alakynteen :LOL:
No nii in! Mä ihmettelen että miksi se ei mene hoitoon koska ei toi ole tervetä ihmisen touhua |O |O Jos ei kestä kritiikkiä (mitä ihan takuulla saa tolla käytöksellä ) ni sit tarttis tajuta jäädä pois koko julkisuudesta.
Multa ei tuu kyl yhtäkää sääli pointsia....
Kaikki nuo lööppimyyrät on jotenkin seonneet.. Kai se sitten on niin, että tää pienen Suomen julkisuus on sen verran vaarallista puuhaa. Ja just nämä jotka itseään siihen 7päivän kanteen tunkemalla tunkee.
Ei heru sääliä täältäkään. Ottakoot itseään niskasta kiinni.
Niinhän ne on... Toivottavasti joskus tajuavat että ei elämää noin eletä!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Frau Marhs:
Alkuperäinen kirjoittaja IceQueen:
ei se arto kuulema kelpaa hänen lapsilleen edes isäksi :) voi voi...
Elekää helvetti sanoko että se edes SUUNNITTELEE tohon tilanteeseen mitään lapsia :eek: |O :headwall:
oli arton seinälle kirjoittanut noin 7h sitten ..osaa ne siskokset kyllä haukkua kaikkia muita ..nooh ,jotenki saatava huomioo vissiin :)

 

Yhteistyössä