elli
Enkä mä!!! ohhhoh! Mä oikeesti ajattelin tän ketjun avatessani, että kerrankin on saatu aihe, josta ei kertakaikkiaan voi olla eri mieltä. En vaan käsitä. Jos lehden päätoimittaja on ammattitaitoinen toimittaja (kuten ilmiselvästi on) ei tuollainen asia ole missään määrin merkityksellinen. Sama asia jos blondi erotettais sen takia että se on esiintynyt tummaksi värjätyssä tukassa työhaastattelussa eikä ole kertonut olevansa oikeasti blondi.Alkuperäinen kirjoittaja fanta:Alkuperäinen kirjoittaja pennola:Niin siis mahdollisimman puolueeton tai sanotaanko objektiivinen. Se liittyi lähinnä juuri siihen, että jos puoliso on hyvinkin poliittisesti aktiivinen, voi se heijastua ja varmasti yleensä heijastuukin toisen mielipiteisiin ja kantoihin. Ja tämän asian Korhonen olisi voinut haastattelussa kertoa tai ei ainakaan valehdella.
Homoja ja lesboja pidän ilman muuta yhtä arvokkaina ja tasavertaisina ihmisinä kuin kaikkia muitakin, mutta tuota seksuaalista suuntausta en vain hyväksy ja toki tällaiseen mielipiteeseen minulla onkin oikeus ja tiedän, etten onneksi ole yksin Siksi väistämättä ajattelee niinkin, että jos ison lehden päätoimittaja sattuisi olemaan homoseksuaali, niin kyllä se helposti voi heijastella lehden aihevalintoihin ja taas jos virassa hetero, todennäköisesti pysytään aiheissa, joissa toivon mukaan ei boikotoida ketään, mutta ei myöskään väkisin tupata mukaan ns. homokiintiötä.Ehkä joku ymmärtää pointtini
En kyllä yhtään
Mitä tulee puolison poliittiseen aktiivisuuteen niin a) Eikös monen muunkin kyseisen konsernin lehtien päätoimittajien puolisot ole olleet mukana kunnallispolitiikassa ja b) Korhonenhan sanoi, että puoliso ei aio missään nimessä ottaa paikkaa valtuustossa vastaan vaikka sen sattuisi saamaan.
äh... ei voi suomi olla näin keskiajalla.