Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja pennola:
Eiköhän kaikilla työnantajilla ole oikeus valita työntekijänsä
Mielestäni epärehellisyys työhaastattelussa kertoo tulevasta työntekijästä paljon ja etenkin kun on kyse lehden päätoimittajan virasta. Päätoimittajan on pystyttävä olemaan mahdollisimman puolueeton kaikessa ja hän kuitenkin on kyseisen lehden keulahahmo. Valitettava totuus on myös se, että kyllä se seksuaalinen suuntautuminen heijastelee myös lehden sisältöön, toimittajiin yms.
Minusta heteroseksuaalisuus on ainoa hyväksyttävä seksuaalinen suuntautuminen
Mä en nyt kyllä sulata tätä... Vastaatko mulle tähän: 'pystyttävä olemaan mahdollisimman puolueeton kaikessa'??? Oli sitten umpihetero tai umpihomo, on kummallakin oma näkökantansa asiaan. Minusta homoseksuaalinen ihminen voi olla ja todennäköisesti onkin avarakatseisempi monessa asiassa.
Niin siis mahdollisimman puolueeton tai sanotaanko objektiivinen. Se liittyi lähinnä juuri siihen, että jos puoliso on hyvinkin poliittisesti aktiivinen, voi se heijastua ja varmasti yleensä heijastuukin toisen mielipiteisiin ja kantoihin. Ja tämän asian Korhonen olisi voinut haastattelussa kertoa tai ei ainakaan valehdella.
Homoja ja lesboja pidän ilman muuta yhtä arvokkaina ja tasavertaisina ihmisinä kuin kaikkia muitakin, mutta tuota seksuaalista suuntausta en vain hyväksy ja toki tällaiseen mielipiteeseen minulla onkin oikeus ja tiedän, etten onneksi ole yksin
Siksi väistämättä ajattelee niinkin, että jos ison lehden päätoimittaja sattuisi olemaan homoseksuaali, niin kyllä se helposti voi heijastella lehden aihevalintoihin ja taas jos virassa hetero, todennäköisesti pysytään aiheissa, joissa toivon mukaan ei boikotoida ketään, mutta ei myöskään väkisin tupata mukaan ns. homokiintiötä. Ehkä joku ymmärtää pointtini