Johan teki exä tempun=0

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja huhuh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

huhuh

Vieras
Olen juurittain eronnut 10vuotisesta suhteesta ja nyt sitten lapset olivat isällään viikonlopun..
'Olin ystävien kanssa iltaa viettämässä paikallisessa baarissa(asumme ns.pikkukylässä),jossa oli myös nuoruuden rakkauteni tyttöystävänsä kera..
Aluksi tämä exä ei siis edes minua huomannut ja kuulin ,että tappelivat naisen kanssa ja exä sanoi kovalla äänellä ,että ei halua tämän naisen kanssa olla..
Lähdin vessaa ja ystäväni tiskille..Ja kun tulin vessasta ja menin odottelemaan ystävääni pöydän ääreen tuli exäni suoraan halaamaan minua ja kyseli että onko totta että olen nykyään sinkku jne..
Juttelimme niitä näitä hetken kunnes hän kävi halaamaan uudelleen,ja sanoinkin ,että riittää jo..Mutta ei mitään,kun hän kävi suutelemaan minun kaulaa jne...Aloin jo hermostua ja sanoin useasti,että lopeta nyt...
Hänen naisystävä saapui paikalle ja kävi huutamaan..sanoin hänelle ,että estelin ja hänkin sanoi ,että kyllä huomasi..Sitten naisystävä repi exää eteenpäin ja exä huusi naiselle näpit irti ,en haluu olla sun kaa ja samalla minulle,että puhelin numeroni on sama,soitathan mulle??
Huhuhuu!!!
Lähdin kotiin..Juu en todellakaan soittele tai mitään..Tuli vaan niin paska fiilis!!!

Herraisä mä kuolen tähän myötähäpeään! Ap kiltti, poista nyt tää aloituksesi äläkä vastedes suolla tänne IHAN KAIKKEA mitä sulle, exällesi ja sen nyxälle tapahtuu, jooko?

[QUOTE="hehe";25072531]ap liikkuukin ihan tasokkaassa seurassa. baarin nimi mahtoi olla joku Kuohuva Tuoppi ja sijainti jossain itäisen Helsingin lähiössä?[/QUOTE]

:D

Mulla on ikää 31 ja tällä exällä 33v..Joo,en asu missään hesassa ja en todella toivo kenenkään minua syyllistävän...Musta tuo touhu on ihan järkyttävää!!!

Paikkakunnan alfauros siis pääsi nuolemaan kaulaasi paikallisessa räkälässä... käsi sydämelle ja MYÖNNÄ että salaa toivot exäsi olevan yhä palavasti rakastunut sinuun.

Olipa hyvä että exäsi nyxä saapui paikalle pelastamaan sinut ennenkuin exäsi olisi päässyt varsinaiseen coitokseen kanssasi, varsinkin jos et sitä halunnut.

Haloo nainen, ootko lapanen??! Miksi et sanonut sille suoraan, miksi se pääs nuoleen sun kaulaa jne.??

Mulla on ikää 31 ja tällä exällä 33v..Joo,en asu missään hesassa ja en todella toivo kenenkään minua syyllistävän...Musta tuo touhu on ihan järkyttävää!!!

No, mulle tuli mieleen aika kun oltiin 18 ja alle, kun jotain vastaavaa edes voisi tapahtua. Aikuisen ihmisen käytöstä tuo ei ollut. Ainakaan exäsi ja hänen "nyxänsä?" suhteen. Myös tuo oma tapasi kertoa asia kuulosti kyllä 16-vuotiaan kynästä tulleelta.

Mitä tuohon edes pitäisi sanoa? Älkää lapset riidelkö?

Juu,ei olisi pitänyt näköjään aloittaa koko kirjoitusta koska paskaa täällä vaan niskaa tulee..Ja näköjään vikakin oli sitten minussa ,kun menen ekaa kertaa 5 vuoteen ravintolaan käymään ,niinpitäs vissii valmistautua kaikkeen=(
Miten saan poistettua koko aloituksen,kun en ole rekistynyt ?

Juu,ei olisi pitänyt näköjään aloittaa koko kirjoitusta koska paskaa täällä vaan niskaa tulee..Ja näköjään vikakin oli sitten minussa ,kun menen ekaa kertaa 5 vuoteen ravintolaan käymään ,niinpitäs vissii valmistautua kaikkeen=(

Ehkä tosiaan kannattaa jättää baarireissut väliin jos et kykene puolustamaan itseäsi kaikenmaailman kaulan nuoleskelijoilta.

No mä kyllä pyydän anteeksi. En halua loukata sua. Tänäänä mulla on vaan kärsivällisyys vähän nollassa, enkä siis osaa suhtautua riittävän lempeästi mihinkään. Ei olisi pitänyt vastata ollenkaan kun en tuon parempaan pystynyt.

Ja mielestäni sun kannattaa unohtaa tuollaiset kaulan nuolijat....

Ihmeellinen suhtautuminen vastaajilla! :o

Kyllä luulisi aikuisen ihmisen ymmärtävän lopettaa, jos toinen käskee. Mitä ap:n olisi pitänyt tehdä? Potkia munille ja hakata laukulla päähän vai? Ihan helposti mies naista isompana ja vahvempana pääsee sinne kaulalle asti, jos haluaa. Ap:lle tsempit! Törkee eksä sulla.

[QUOTE="vieras";25072686]Ihmeellinen suhtautuminen vastaajilla! :o

Kyllä luulisi aikuisen ihmisen ymmärtävän lopettaa, jos toinen käskee. Mitä ap:n olisi pitänyt tehdä? Potkia munille ja hakata laukulla päähän vai? Ihan helposti mies naista isompana ja vahvempana pääsee sinne kaulalle asti, jos haluaa. Ap:lle tsempit! Törkee eksä sulla.[/QUOTE]

Juu, kyllä mä olisin pyrkinyt pois ja jos ei olisi auttanut niin vaikka sillä käsilaukulla munille. Sun järjenjuoksulla olisi varmaan ihan sama heittää pöksytkin nurkkaan ja avata haarat koska "miehet ovat isompia ja vahvempia, ei niille kuitenkaan mitään mahda".

Alkuperäinen kirjoittaja Mietilmä;25072704:
Juu, kyllä mä olisin pyrkinyt pois ja jos ei olisi auttanut niin vaikka sillä käsilaukulla munille. Sun järjenjuoksulla olisi varmaan ihan sama heittää pöksytkin nurkkaan ja avata haarat koska "miehet ovat isompia ja vahvempia, ei niille kuitenkaan mitään mahda".

Juu,kyllä yritin pyrkiä todellakin pois tilanteesta!!Vitsi mitä sakkia täällä on!!Kiitos ja näkemiivaan kaikille!!¨Ja modet tämän ketjun saa poistaa!

Alkuperäinen kirjoittaja Mietilmä;25072704:

En mä sitä ihan noin tarkottanut. Tuossa nyt ei kuitenkaan ollut vakava tilanne kyseessä ja mieskin oli tuttu. Väkivalta olisi mielestäni ollut turhaa. Eri asia sitten, jos vaikka pimeällä lenkkipolulla joku käy päälle.

[QUOTE="vieras";25072812]En mä sitä ihan noin tarkottanut. Tuossa nyt ei kuitenkaan ollut vakava tilanne kyseessä ja mieskin oli tuttu. Väkivalta olisi mielestäni ollut turhaa. Eri asia sitten, jos vaikka pimeällä lenkkipolulla joku käy päälle.[/QUOTE]

Ei mua ainakaan saa tutut kaulaan nuoleskella, ainoastaan mieheni.
Tuleehan siinä jo automaattinen reaktiokin joko lyödä tai tönäistä mies kauemmas jos noin tuttavalliseksi ryhtyy, eikä vaan todeta "meneekö sulla vielä kauankin?"

[QUOTE="vieras";25072849]Ei mua ainakaan saa tutut kaulaan nuoleskella, ainoastaan mieheni.
Tuleehan siinä jo automaattinen reaktiokin joko lyödä tai tönäistä mies kauemmas jos noin tuttavalliseksi ryhtyy, eikä vaan todeta "meneekö sulla vielä kauankin?"[/QUOTE]

Et selvästikään ymmärtänyt mun pointtia.

Yhteistyössä