Johan taas hiljeni tupa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
kun 7 lapsista on lähtenyt koulutielle :D
Nyt vaan tuntuu vähän tuo pikkuväki olevan nuokuksissa, ettei vaan jotain tautia pukkais päälle oikeen kunnolla :/ . tai sit ovat vaan aamutorkkuisia.

Tää päivä menee vielä "pehmeän laskun aikaa" koko ala-asteenväellä, että klo 12 on taas 5 koululaisista jo kotona.

Ulkonakin näyttää kovin harmaalta ja siltä, että sade sieltä tulis... mutta eiköhän sitä keksi jotain tekemistä sisälläkin. Vaatekaapit kyllä kaipais perusteellista siivousta, mutta sitä mie en taida alkaa pikkuväen kanssa tekemään - ehtiihän sitä syyskuussakin, kun isännyys on lomalla.

Mulla meni nuo kolme kaikki kasiin kouluun.Mä olen jo siivonnut osittain,aloitin kuopuksen vaatekaapin raivauksen,tein kaalilaatikon uuniin ja sit teen jauhelihakastikkeen ja uunipannarin,vaihdan lakanat ja pyykkikone just pesi ekan koneellisen.
Ihanaa kun saa rauhassa häärätä yhteen asti :D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Meilläkin nuo isommat lähtivät, mutta 8vee jäi kotiin sairastamaan. Ihan on possunuhan oireet. :snotty:

Voi ei.
Mitkäs ne oireet muuten on?
Meillä on tuolla kuopuksella yskänköhinää ja sit ihan kun alkais kuumeilemaan, eilen yks oli ihan veto pois ja oksenti pari kertaa ja ripuloikin kai kerran... mutta se ei vaikuttanut tavalliselta mahataudilta, kun ei valittanut mitään mahakipua ja sellaista.
Muuten kyllä valitti päänsärkyä, ja sellaista yleistä "kolotusta".
Kuuluuko siihen possunuhaan aina välttämättä se nuha?

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä:
Meilläkin nuo isommat lähtivät, mutta 8vee jäi kotiin sairastamaan. Ihan on possunuhan oireet. :snotty:

Voi ei.
Mitkäs ne oireet muuten on?
Meillä on tuolla kuopuksella yskänköhinää ja sit ihan kun alkais kuumeilemaan, eilen yks oli ihan veto pois ja oksenti pari kertaa ja ripuloikin kai kerran... mutta se ei vaikuttanut tavalliselta mahataudilta, kun ei valittanut mitään mahakipua ja sellaista.
Muuten kyllä valitti päänsärkyä, ja sellaista yleistä "kolotusta".
Kuuluuko siihen possunuhaan aina välttämättä se nuha?

Korkea kuume, kurkkukipu, päänsärky, lihaskolotus ja joissakin tapauksissa on ollut ripulia/oksentelua. Noin luin kunnan sivuilta influenssan oireista. Mä nyt en tiiä, pitääkö vain olla kotosalla vai pitääkös tästä jonnekin ilmoitella vai,,?

Yhteistyössä