Johan sitä koulua kerettiinkin pari päivää käymään

kerro toki lisää...
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri;26913809:
Näin sumeksi sanottuna, sinä voit suksia vaikka hevon vittuun, totaaliääliö.
Koska sun aloituksesi on outo, siksikö mun pitää suksia hevon vittuun?

Myönnän että toi sana "pösilö" oli liikaa ja asiatontakin mun nikissä mutta olisi kiva jos aloituksesta saisi vähän enemmän irti.

"Totaaliääliö" hmmm...
 
Tuopa nyt oli tunteiden purkaus, ei sen enempää.
Juuri selvisi asioita, jota saa mut niin kiehumaan.
En oikein edes itselleni osaa sisäistää tätä hommaa ja kuviota. Olin vaan nopsa reagoimaan kiukulla, Sorry.

Eli ei tästä tämän enempää, antakaa vaan aloituksen pudota.
 
"vieras"
Ymmärrän, että toiset tahtovat purkaa tuntojaan kirjoittamalla jostakin mieltään painavasta asiasta palstalle, koska se voi auttaa toisia käsittelemään asiaa. Sen sijaan tuollaista muka" tunteiden purkamista" muutaman hymiön avulla en käsitä. Miten muka joku hymiön kirjoittaminen mitään auttaa, jos ei muka muutoin tahdo asiasta avautua? Eikö saman asian ajaisi sitten hymiön kirjoittaminen wordiin tai paperille piirtäminen?
 
[QUOTE="vieras";26913994]Ymmärrän, että toiset tahtovat purkaa tuntojaan kirjoittamalla jostakin mieltään painavasta asiasta palstalle, koska se voi auttaa toisia käsittelemään asiaa. Sen sijaan tuollaista muka" tunteiden purkamista" muutaman hymiön avulla en käsitä. Miten muka joku hymiön kirjoittaminen mitään auttaa, jos ei muka muutoin tahdo asiasta avautua? Eikö saman asian ajaisi sitten hymiön kirjoittaminen wordiin tai paperille piirtäminen?[/QUOTE]
Sama käy mielessä aika ajoin. Kun joku tekee avauksen, ja sitten sanoo ettei halua kertoa enempää, tai että ei halua että kukaan siihen kommentoi mitään.

Ei tämä ole päiväkirja, vaan keskustelupalsta.
 

Yhteistyössä