Johan nyt taas markkinat, tuon ensi- ja turvakodin nipotus Varustelekan kampanjasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja johan on
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muuten, mitenkä on noin lain/säädöksen/mutun kannalta tuo kohteen nimeäminen? Kyseessähän on lekan täysin oma tempaus, missään ei anneta kuvaa yhteistyöstä tms, kunhan vaan yhtiö päättänyt lahjoittaa rahamäärän X kohteelle Y, eli kuinka kestävällä pohjalla nämä "mukaan vastentahtoisesti vedetty" jutut ovat?

Eihän nimeä silloin ole "käytetty" vaan ennemminkin vain mainittu?

Sinähän olit.

Eli yksityinen ihminen ei saa pistää alulle keräystä koska on asialle ihan ulkopuolinen?

Okei, eli tällä logiikalla esim. tämän keskosisän keräyskampanja uuden lastensairaalan hyväksi olisi pitänyt hylätä koska ei yksityinen taho voi tälläistä järjestää "omin lupineen".

En ole missään sanonut, että yksityinen ihminen "ei saa" aloittaa keräystä. Totta kai saa. Mutta tässä tapauksessa yritys on aloittanut myyntikampanjan, (jolla on myös tarkoitus tuottaa voittoa yritykselle,) johon on vetänyt mukaan järjestön kysymättä siltä haluaako se olla mukana näin "repäisevässä" kampanjassa.

Minusta tämä kampanja on mauton, mutta jos Varusteleka toimisi yksin vetämättä toisen tahon nimeä mukaan luvatta, niin minulle olisi ihan sama millä nimellä he noita paitoja myisivät.

[QUOTE="vieras";29205938]Mä veikkaan että hakattuja vaimoja ei toi vitsi kauheesti naurata.[/QUOTE]

No kyllä minä hymähdin. Mutta toisaalta olenkin melkoinen mustan huumorin ystävä muutenkin, muista en tiedä. Voisin melkeinpä ostaa ko. paidan, siitä sais huumoria revittyä joksikin aikaa :D

Yhteistyössä