V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ettekö tajua;21949261:Henkilöauton kuljettaja luuli että rekka ajaa 60kmh. Hän aikoi ylittää tien. Mutta rekka onkin ajanut lähemmäs 90kmh. 60km/h auto etenee noin 16m/s, 87km/h vauhdissa n. 24m/s. Muutama sekunti on siis ratkaissut. Jos rekka ei olisi ajanut tuollaista ylinopeutta, ha olisi kerennyt hyvin tien yli.
Alkuperäinen kirjoittaja ettekö tajua;21949261:Henkilöauton kuljettaja luuli että rekka ajaa 60kmh. Hän aikoi ylittää tien. Mutta rekka onkin ajanut lähemmäs 90kmh. 60km/h auto etenee noin 16m/s, 87km/h vauhdissa n. 24m/s. Muutama sekunti on siis ratkaissut. Jos rekka ei olisi ajanut tuollaista ylinopeutta, ha olisi kerennyt hyvin tien yli.
ihan sairasta sanon minä!! Kun rekkakuskista tehdään syyllinen, viestitään ihmisille että ei liikennemerkkejä tarvitse noudattaa. Siis kuolemantuottamus? Itse ne ovat rekan eteen ajaneet, ei se rekkakuski sille mitään ole voinut tehdä. ARg, anteeks kauheesti! Mua pistää vaan niin vihaksi!!
Sama, ku joku ajais päinpunasia ja toinen auto törmäisi siihen hiukkasen ylinopeuden kanssa. Kummankohan syy olisi, varmaankin sitten sen toisen auton, joka ajoi ylinopeutta.
Ei sais miettiä tämmösiä juttuja ku rupiaa nii ärsyttään. Mutta jotkut ihmiset on vaa nii ilkeitä että haluaa syyttömät kärsimään..
No, siis sanokaa toki jos oon väärässä, kun en oo juttuun niin kovaa perehtyny mutta eikös ne nuoret tullu kuitenkin kolmion takaa? Joten todellisuudessa, heidän syynsä jos joutuvat rekan eteen. En kyllä ymmärrä että miten rekkamiehestä tehdään syyllinen jos sen eteen on autolla joku ajanut?! Ja nyt saan tietysti paskaa niskaan.. Mutta mietityttää vaan tollanen koska oma mies ajaa työkseen autoja ja monet sukulaiset..
Etkö älyä, että tuo sun jälkispekulointi ei herätä niitä kuolleita henkiin.
No miksi ihmeessä pitäis hyväksyä että rekkakuskin on ok ajaa ylinopeutta tapahtui jotain tai ei ?!
Kuules ap, aika moni kuljettaja tuolla liikenteessä pelaa sillä asenteella, että kýllä tuohon koloon vielä ehtii. Mutta niin, kuten sanoin jo, ei meidän tarvitse sitä kuljettajaa vielä erikseen rueta syyllistämään. Tämäkin tragedia oli monen asian yhteenlaskettu tulos, eikä johtunut vain yhdestä tai yhden ihmisen virheestä.