*pikkusen*ylinopeutta..ohhoh

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DURACELL
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

DURACELL

Aktiivinen jäsen
18.12.2004
4 574
0
36
Mies ajoi yli 100 km/h ylinopeutta
Sunnuntai 15.3.2009 klo 18.22

Kokemäkeläinen mies kaasutteli reipasta ylinopeutta valtatie 2:lla.

Poliisipartio nappasi Kokemäellä valtatie kahdella hurjastelleen miehen kiinni vähän ennen puoli yhtätoista lauantai-iltana. Vuonna 1969 syntynyt kuljettaja kaahasi 183 km/h alueella, jossa oli 80 km/h nopeusrajoitus.

Miehen epäillään syyllistyneen törkeään liikenneturvallisuuden vaarantamiseen.

Hänet määrättiin väliaikaiseen ajokieltoon.

IL

Niin, näitä sattuu. Ikävä kyllä. Onneksi sentään ajeli valtatiellä / maantiellä, ettei taajama-alueella, niinkuin minä..
En ajellut reipasta ylinopeutta tarkoituksella enkä tahallaan, en vaan uudessa hiljaisessa autossa huomannut vauhtia, enkä seurannut nopeusmittaria, koska keskityin ajamiseen ja lapsen kanssa jutteluun ja siihen kun laulettiin yhdessä..

Ajokielto minullekin tuli. Kortti hyllylle, siis ihan konkreettisesti se kortti piti luovuttaa poliisilaitokselle. Ongelmia tuli, koska se oli myös minun ainoa kuvallinen henkilöllisyystodistus, joten jos pankkikorttiosto ylitti tietyn rajan, ja piti näyttää henkkareita, ei minulla niitä ollu näyttää.. muutama osto jäi sitten tiskille.

Ajokielto kyllä hankaloitti elämää, lasten kanssa, kun mies oli aina töissä, täällä ei ole julkista liikennettä, ja lapsen piti sitten jaksaa kävellä kerhoon... Oli talvi, tiet hiekoitettu, pulkkaa ei voinut käyttää.

Ajokiellon lisäksi sain sakkoja. Niiden maksaminen äitiyspäivärahasta oli aika lovi taloudessa.

Että kyllä se ylinopeutta ajava ihan rangaistuksensa saa, ja kärsii siitä!!
Tässä tapauksessa varmaan menee käräjille asti, eli oikeuteen, koska ylinopeutta oli noin paljon. Ei mikään miellyttävä kokemus sekään tavalliselle ihmiselle, joten kyllä hän "ansionsa mukaan saa", olkaa huoleti

Yhteistyössä