Joensuu-YLÄMYLLY

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ipatii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

ipatii

Vieras
taas huhuillaan.....eli

2 vuotias poika kaipaa leikkikavereita ja äiti kahvittelu(tee =) )seuraa päivisin,kun isukki on töissä/nukkumassa.
Mukana kulkee myös 7kk ikäinen topakka pikku emäntä.

i-ee@luukku.com
 

Yhteistyössä