Jo vain oli tylsä leffa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minä katoin aikuisella iällä ekan kerran ja pakko oli ostaa omaks, aah sitä romantiikkaa ja sitä tuittupää scarlettia, siis En oo ees vanhojen leffojen ystävä, mut toi leffa on IHANA, ja jatko-osakin oli pakko kattoo, ja seki oli melkeen yhtä IHANA

Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:
sehän on aivan ihana elokuva. sen vois katsoo vaikka sata kertaa

Mä odotin jotain ihanaa nostalgiaa, mutta en taida enää sitä katsoa. Se oli puuduttava. Kaikki ne väkisin väännetyt repliikit ja yäh.

Mä tykkään suunnattomasti. Monien mielestä Scarlett on itsekäs ja itsekeskeinen, kun taas useimmiten hän tekee sen, mitä tarvitsee ja muut vaan käyttävät häntä hyväksi. Elokuva saisi mieluusti olla pitempi, jää niin monia aspekteja pois. Säkenöivä pari Vivien Leigh ja Clark Gable. Täyttä tunnetta. Olin jotain 7-8-vuotias leffan ensi kerran nähdessäni ja olin jo silloin myyty.

Alkuperäinen kirjoittaja ohhoh:
Tämä oli siis ensimmäinen kerta kun tuon näin ja kirjaa en tietenkään ole lukenut. Minusta elokuva on ärsyttävän naiivi (ja otan huomioon tekoajankohdan) ja pahinta kaikesta että pääosaksi on kirjoitettu narsistisesta persoonallisuuus häiriöstä kärsivä tyyppi. En näe pätkääkään romantiikkaa tuossa elokuvassa.
Siksi, kun Scarlett sellainen on. Lue se kirja niin ymmärrät. Kirja on miljoona kertaa parempi kuin elokuva.

Ja no... 1800-luvun romantiikka on vähän erilaista kuin tämä nykypäiväinen. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Mä odotin jotain ihanaa nostalgiaa, mutta en taida enää sitä katsoa. Se oli puuduttava. Kaikki ne väkisin väännetyt repliikit ja yäh.

No jos ei ymmärrä hyvän päälle, niin kanavaa voi aina vaihtaa....
Kyseessä kuitenkin todellinen klassikko elokuva, joka vielä erittäin hyvin säilynyt.

Alkuperäinen kirjoittaja miiru:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

No jos ei ymmärrä hyvän päälle, niin kanavaa voi aina vaihtaa....
Kyseessä kuitenkin todellinen klassikko elokuva, joka vielä erittäin hyvin säilynyt.

Tai jos se vaan ei ollut mikään hyvä, te vaan luulette, kun se on niin teille sanottu. :)

No, onhan se erilainen kuin Schwarzeneggerit, Stallonet ja Die Hardit, jos pitää enemmän tehosteista ja väkivallasta, niin tuo ei varmaan kiinnosta. Jos luonneanalysoitaisiin noi toimintaleffojen "sankarit" niin hehän sitten ovat äärimmilleen väkivaltaisia ja ympäristölleen vaarallisia.

Minä en sanoisi että Scarlett on narsisti, vaan pilallehemmoteltu tyttönen joka osaa elämän vaikeuksissa käyttää jo lapsena oppimaansa manipulointia.

Monessa perheessä kasvaa nykyään pieni Scarlett.....:whistle:

Minusta tuo on ihan hyvä klassikko, mielummin katson sitä kuin Ramboa.

Yhteistyössä