Jo vahvempi!

  • Viestiketjun aloittaja Sielu haavoilla
  • Ensimmäinen viesti
Sielu haavoilla
On kuin silmäni olisivat vasta auenneet kun olen päätökseni tehnyt että jätän tämän kuluttavan suhteen!
Ofelia, miten menee...? :hug:
Olen vasta nyt tajunnut, että miehessä on selviä narsismin piirteitä.
Miten olen voinut olla niin tyhmä :(
Miksi olen ollut niin tyhmä... olen vihainen itselleni!
Annuriitulle tuhannet kiitokset :hug:
Tuestasi, ja siitä että autoit minua ymmärtämään :hug:
 
Annuriitu
:hug:

Onnea päätöksellesi! Tiedän, että edessäsi on vielä pitkä ja kivinen tie. Mutta toisaalta olet jo pitkällä, kun olet päätöksesi tehnyt.
Kovasti jaksamista sinulle! :hug:

 
Sielu haavoilla
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2004 klo 11:22 Ammu kirjoitti:
Täällä on yksi kohtalotoveri kanssa,tavallaan...Eron myllerryksessä taistellaan ja pahan olon kanssa väännetään kättä...Jos haluat jutella enemmänkin,niin laita vaikka yviestiä tai jotain...Jaksamista!!! :hug:
:hug:
Kyllä tahtoisin jutella :hug:
Tunnen itseni niin avuttomaksi välillä, yritän miehen kanssa puhua mutta se vaatii melkein ylivoimaista rohkeutta minulta.
Alkaa se haukkuminen, syyttäminen ja ivailu joka kerran, ja olo entistä huonompi. Ja olen sen päättänyt että annan samalla mitalla takaisin, enkä kuuntele ja niele kaikkea niinkuin tavallisesti. Tämä on hirveää.
Miksi se on niin vaikeaa, miksi ei voitaisi olla aikuisia ja keskustella asioista? Mies on niin vihainen.
 
Voi sinua..ja voi meitä :( Jos ei mene mullakaan hyvin, niin ei mene sullakaan. Oletko Sielu Haavoilla käyny lukemassa Tukiasema.netissä sitä pitkää ketjua narsistisesta luonnehäiriöstä? Suosittelen sitä todella! On nimittäin todella helpottavaa huomata, että kaikki ne kamaluudet mitä omassa suhteesa on, eivät olekaan mitenkään erikoisia... vaan että meitä on muitakin jokta ovat eläneet tai elävät parhaillaan tuollaisessa helvetillisessä parisuhteessa!
http://www.tukiasema.net/keskustelu/show.asp?id=10233&c=3911&p=1&pm=1

Käy tuolla lukemassa, toivottavasti linkki toimii!
:hug: Ja voimia!
 
Sielu haavoilla
Kiitos linkistä Ofelia! Kyllä toimii ja luin osan, monet kirjoitukset ihan kuin minun kirjoittamiani... :'(
Lähetän sullekin y-viestiä kunhan pystyn...
nyt vain pikaisesti tässä.
Jaksakaa :hug:
 

Yhteistyössä