raphaella :hug: todella surullista ja niin väärin, että joutuu pienistä luopumaan, kun ensin niitä niin pitkään odottaa.
nefertar :hug: sinne myös ja tsemppiä uuteen kiertoon. minulla tärppäsi aikanaan juuri vuoden yrittämisen kohdalla. kyllä sinunkin vuoro tulee.
tiikeli hyvä että ovis hyödynnetty
eikös se ovis näykin testeissä vain ihan lyhyen ajan, max päivän?
manuliinalla lupaavia oireita
itsellä selkeimmät oireet raskautuessa oli just kohdun alueella tuntuvat juilinnat, vihlonnat ja painontunne. muuten en huomannut juuri mitään! paitsi jälkikäteen tietty kovastikin
hopeainen eikö sulta oikeesti tutkittu muuta kuin jotkut veriarvot?? musta tuo on jo törkeetä. todellakin voi olla monia syitä jotka vaikuttaa raskaaksi tuloon ja jos on sen vuoden jo odottanut, niin kyllä kaikki pitäisi tutkia kerralla ettei taas turhaan toista vuotta joudu odottamaan. pystyykö tuommoisesta edes valittamaan jonnekin?
imoen oletteko kauan odottaneet lähetettä ja onko tämä eka kerta, kun tutkimuksiin lähdette? vakoilin etusivulta että tekin toista yritätte. me saatiin nyt tokalla lähete tosi nopeesti, kun esikoinen sai alkunsa clomeilla. aikaa kyllä odotettiin sitten 3kk, mutta lähetteen saamiseen ei mennyt kuin viikko.
).( täällä eka clomi-kierto menossa (pikku kakkosta yrittäessä) eikä juuri niin mitään tuntemuksia
viimeksi oli vähän huimausta ja yöhikoilua, joita harmittelin, ja nyt sitten huolehdin kun ei mitään, että vaikuttaakohan nuo edes... onneksi on pe se ultra, niin näkee ja kuulee sitten. tuskin mulla kyllä kp 10 mitään folleja vielä näkyy, mulla on lyhyin kierto koskaan ollut 30pv, eli kp 16 kohdalla aikaisintaan ovuloin. saa nähdä miten onnistuu ajoituksetkaan tai testailu, kun ollaan reissun päällä ja vähän ahtaat tilat mökissä. saa varmaan valvoa puolille öin ennenkuin saadaan omaa rauhaa :heart:
Plussapuhureita meille kaikille ++++++++++++++++
t. memmup, kp 6/32-37, yk 5 (1. yk clomeilla)