Jo on maailman kirjat sekasin.... :O

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Naurukohtaus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Naurukohtaus

Aktiivinen jäsen
04.07.2006
3 625
0
36
Mä taidan olla kuuroks tullu tai sitten on muuten vaan päässä ja kuulossa vikaa koska tuossa puoli tuntia sitten koin ennennäkemättömän tempauksen 1,9v tytöltäni. Typsykkä otti ja meni nätisti nukkumaan :o :o :o :o :o :o :o :o Siis mikä mahtaa olla nyt vialla? Olisko eilinen rokotus vai mikä ihme? Kuumetta hällä ei ole ollut. Yleensä huutaa ja vänkää sängyssä ainakin 15min ja tänään ei mitään :o :o :o :o Herranjee,ihmeiden aika ei tosiaan ole ohi. Ja kaikista eniten tässä harmittaa se että en osaa yhtään nauttia tilanteesta koska olen niin hämmästynyt :headwall: :whistle:

meillä samoin ja se alkoin muutama kuukausi sitten ja on jatkunut lähes poikkeuksetta.. halaan lasken sänkyyn ja tyttö nukahtaa muutamassa minuutissa ilman huutoa :o

nyt kun on alkanu nukkua niin tää nainen haluaa uuden vauvan, jotta en vaan sais nukuttua

Alkuperäinen kirjoittaja Phoenix:
Meidän MOLEMMAT neidit, 1,5v ja 4,5v meni nukkumaan jo kahdeksalta! :0 *ihan äimän käkenä...!*

Oho!!! Ja siis ihan aikuisten oikeesti mä olen tämän puoli tuntia vaan päivitellyt miehelle että mikä kumma nyt on vikana :D Se on kyllä varmaan vaan tilapäinen häiriö :D Pakkohan se on?! :o :o :laugh:

Yhteistyössä