Jo on ihmiset törkeitä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kräm:
Vähän ot, oltiin eilen kaupassa tyttöjen kanssa. Ulko-ovien vieressä oli parveilemassa pissiksiä, tukkivat muuten koko sisäänmenoreiton, btw :kieh: ... Jäin palauttamaan pulloja ja meidän vanhempi likka sitten notkui siinä mun takana. Pissislauma oli sen verran äänekäs ja huomiota herättävä, että tyttö jotenkin vissiin katseli niitä pidempään siinä. Yksi näistä isänmaan toivoista hermostui ja huusi tytölle, että "Vittuuks kyyläät, etkö oo aikasemmin ihmistä nähny!?" Johon tyttäreni, äitinsä kasvatuksen tulos sanoi yhtä kuuluvalla äänellä "Oon, mut en noin helvetin rumaa!" :laugh: :laugh:
Sanokoon kuka mitä tahansa kiroilemisesta niin mun mielestä tossa oli sille tilaus.Hyvä tyttö! :saint:

:laugh: :laugh: mahtava tyttö!

pakko kysyä mutta hiljenikö huutelija?

Tää täysin ohi topikin, mutta tuli tuosta Krämin tapauksesta mieleen eräs tapaus ajalta kun poika oli 2v.

Oltiin siis käymässä grillillä, jossa sekä autoluukku että jalankulkijoiden luukku. Oltiin siinä jalankulkijoiden puolella just tilaamassa, poika 2v. kuikuili autoluukulle päin. Siinä joku mies alko jutteleen sitä tälle pojalle jotain, en kuullu mitä. Ilmeisesti sitten kysyi autostaan jotain (oli joku ranskalainen tai japsiauto, joista mies ei tykkää) kun yhtäkkiä kuuluu ERITTÄIN kovaan ääneen pojan suusta "RUMA AUTO!" Kyllä oli grillin jonossa ihmisillä naurussa pitelemistä ja tämä äiti hieman nolona. :whistle: :laugh:

Kyllä tuollaiset huutelut kertovan huutelijasta hyvin paljon. Mutta ei sille voi, pahoittaahan sitä silti mielensä. Tosin tuollaiset nyt huutelevat ihan kenelle vaan, mistä vaan. Eipä mua lopulta se hirveästi haittaa vaikka on itsellä vähän isompi peffa.

Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:
Vähän ot, oltiin eilen kaupassa tyttöjen kanssa. Ulko-ovien vieressä oli parveilemassa pissiksiä, tukkivat muuten koko sisäänmenoreiton, btw :kieh: ... Jäin palauttamaan pulloja ja meidän vanhempi likka sitten notkui siinä mun takana. Pissislauma oli sen verran äänekäs ja huomiota herättävä, että tyttö jotenkin vissiin katseli niitä pidempään siinä. Yksi näistä isänmaan toivoista hermostui ja huusi tytölle, että "Vittuuks kyyläät, etkö oo aikasemmin ihmistä nähny!?" Johon tyttäreni, äitinsä kasvatuksen tulos sanoi yhtä kuuluvalla äänellä "Oon, mut en noin helvetin rumaa!" :laugh: :laugh:
Sanokoon kuka mitä tahansa kiroilemisesta niin mun mielestä tossa oli sille tilaus.Hyvä tyttö! :saint:

:laugh: :laugh: mahtava tyttö!

pakko kysyä mutta hiljenikö huutelija?

Aivan loisto kommentti likalla! *taputtaa pieniä karvaisia käsiään*

:laugh: :laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja Mulju:
Toissa kesänä kun olin raskaana ja lähdin kävellen kaupungille, mulle huudettiin ohimenevästä autosta "vauhtia läski", kun olin menossa suojatien yli. Ja siis tää auto joutu mun takia siinä vähän hidastelemaan ja päästään mut tien yli.

Noh, olihan mulla painoa kun olin ihan viimesillään raskaana, mutta kyllä siinä itku tuli ja päivä oli pilalla.

Tähän jo kannattaisi vastata Winston Churchillia mukaillen jotain tyyliin: "Jep voin olla läski, mutta kohtapuoliin käyn synnytyslaitoksella ja sen jälkeen ulkomuotonikin palautuu ennalleen, te sen sijaan olette ja pysytte idioottina elämänne loppuun asti". ;)

Yhteistyössä