Jo on ihmiset törkeitä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LOISTOTUPSU
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LOISTOTUPSU

Aktiivinen jäsen
29.04.2007
5 011
0
36
Automaatille olin menossa ja mun edessä oli nainen jolla peppua oli mutta mitä sitten. Siihen kurvas 2 miestä ja tää toinen huuteli sieltä auton ikkunasta että mäkkäri perse, kauhee mäkkäri perse :o :headwall: Tää nainen siitä sitten lähti niin eikö nää nuijat aja viereen ja vielä huuda että ootko hampparille menossa |O

Vapaan kasvatuksen helmiä taas siis ollut liikenteessä.
Ehkä tuommoinen perus selkäsauna/saippualla suun pesu pienempänä olisi pistänyt miettimään.
Olen itsekin huomannut kyllä että miehissä alle 30v on tuommoisia idiootteja ehkä liikaakin..

Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Kukahan ikionnellinen on nuokin aarteet omakseen saanut :|

Ikää kuitenkin näillä äijillä oli siinä reilu 30v. vaikka Kenen tahansa suusta erittäin törkeetä
:/

Mä tunnen muutamankin kolmekymppisen miehen, jonka suusta voisin kuulla tuollaista. Käsittämätöntä... :o

Toissa kesänä kun olin raskaana ja lähdin kävellen kaupungille, mulle huudettiin ohimenevästä autosta "vauhtia läski", kun olin menossa suojatien yli. Ja siis tää auto joutu mun takia siinä vähän hidastelemaan ja päästään mut tien yli.

Noh, olihan mulla painoa kun olin ihan viimesillään raskaana, mutta kyllä siinä itku tuli ja päivä oli pilalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Kreecher:
Alkuperäinen kirjoittaja LOISTOTUPSU:
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Kukahan ikionnellinen on nuokin aarteet omakseen saanut :|

Ikää kuitenkin näillä äijillä oli siinä reilu 30v. vaikka Kenen tahansa suusta erittäin törkeetä
:/

Mä tunnen muutamankin kolmekymppisen miehen, jonka suusta voisin kuulla tuollaista. Käsittämätöntä... :o

Minäkin tunnen. Ja aina näitä tavatessani olen helvetin tyytyväinen omaan miesvalintaani. Kertaakaan en ole joutunut mieheni käytöstä häpeämään, ja tuskin joudunkaan. En voisi elää moukan kanssa, en.

Alkuperäinen kirjoittaja kysymys:
miksihän isoperäset usein vielä korostaa pukeutumisellaan persaustaan? esim. tiukat housut ja tiukka pusero just persuksen yläpuolelle.

Mitä se kenellekään kuuluu mitä päällänsä pitää, kyllä on mielenköyhyyttä mennä huutelemaan tai yleensä ihmisiä haukkumaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Mulju:
Toissa kesänä kun olin raskaana ja lähdin kävellen kaupungille, mulle huudettiin ohimenevästä autosta "vauhtia läski", kun olin menossa suojatien yli. Ja siis tää auto joutu mun takia siinä vähän hidastelemaan ja päästään mut tien yli.

Noh, olihan mulla painoa kun olin ihan viimesillään raskaana, mutta kyllä siinä itku tuli ja päivä oli pilalla.

Sylkäissyt oikee vatsanpohjasta roinat tuulilasiin, toisaalta tuollaiset idiotat voivat hyvinkin olla arvaamattomia hulluja, Toinen källi on kanssa kiva... Soitat rekkarin poliisille ja epäilet vahvasti heidän olevan kuskia myöten humalassa,,, saavatpa muuta ajateltavaa hetkeksi, vähän niinkuin Back to reality

Alkuperäinen kirjoittaja Marduu:

Sylkäissyt oikee vatsanpohjasta roinat tuulilasiin, toisaalta tuollaiset idiotat voivat hyvinkin olla arvaamattomia hulluja, Toinen källi on kanssa kiva... Soitat rekkarin poliisille ja epäilet vahvasti heidän olevan kuskia myöten humalassa,,, saavatpa muuta ajateltavaa hetkeksi, vähän niinkuin Back to reality

:attn: B) :laugh: Hmm olen joskus saattanut tehdä vastaavan tempun... :saint: :kieh:

Mä kun olin viimesilläni raskaana ja seisoin liikennevaloissa, niin viereen pysähty auto josta pyydettiin mua mukaan kaljalle :o En oikein tiennyt miten suhtautua :D oisko pitännyt loukkaantua vaiko juosta kiljuen karkuun...

Alkuperäinen kirjoittaja Marko 31v:
:attn: B) :laugh: Hmm olen joskus saattanut tehdä vastaavan tempun... :saint: :kieh:

Siis huudellu raskaana olevalle naiselle hävyttömyyksiä vai laukonu roinaa toisten tuulilasiin?

Lähinnä tuota virkavallalle soittoa meinasin..

Muokkaus perään:
Osa noista kilautuksista on tosin aivan varmasti osunut nappiinkin.
Esim yhden muistan, ajeli aikamoisella rottelolla jota epäilin että noinko olisi edes katsastettu. Sitä sitten en tiedä miten kävi sille..

Vähän ot, oltiin eilen kaupassa tyttöjen kanssa. Ulko-ovien vieressä oli parveilemassa pissiksiä, tukkivat muuten koko sisäänmenoreiton, btw :kieh: ... Jäin palauttamaan pulloja ja meidän vanhempi likka sitten notkui siinä mun takana. Pissislauma oli sen verran äänekäs ja huomiota herättävä, että tyttö jotenkin vissiin katseli niitä pidempään siinä. Yksi näistä isänmaan toivoista hermostui ja huusi tytölle, että "Vittuuks kyyläät, etkö oo aikasemmin ihmistä nähny!?" Johon tyttäreni, äitinsä kasvatuksen tulos sanoi yhtä kuuluvalla äänellä "Oon, mut en noin helvetin rumaa!" :laugh: :laugh:
Sanokoon kuka mitä tahansa kiroilemisesta niin mun mielestä tossa oli sille tilaus.Hyvä tyttö! :saint:

Yhteistyössä