Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:näkyy, että kouluttautuminen kannattaa!
Alkuperäinen kirjoittaja Sisi:Alkuperäinen kirjoittaja mä:näkyy, että kouluttautuminen kannattaa!
Joo ei totakaan varmaan ihan ilman kouluja voi tehdä ...
:headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:joo, mut kumminkin.. vaik ei oo just sitä lähihoitajan koulutusta niin en ajatellut että palkka olisi noin surkee.
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:Alkuperäinen kirjoittaja Sisi:Alkuperäinen kirjoittaja mä:näkyy, että kouluttautuminen kannattaa!
no itseasiassa voi... ei hoitoapulaiselta vaadita koulutusta...
Alkuperäinen kirjoittaja lh-opiskelija:Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:joo, mut kumminkin.. vaik ei oo just sitä lähihoitajan koulutusta niin en ajatellut että palkka olisi noin surkee.
:attn: lähihoitaja ei tee hoitopulaisen töitä :attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:Alkuperäinen kirjoittaja haloo:Alkuperäinen kirjoittaja Sisi:Alkuperäinen kirjoittaja mä:näkyy, että kouluttautuminen kannattaa!
no itseasiassa voi... ei hoitoapulaiselta vaadita koulutusta...
Käytin vessassa, syötin, puin, ulkoilutin, käytin lääkärissä, jne, sellaista perus juttuja. Ainoa mitä en saannut tehdä, oli lääkkeiden jakoa. Kaikkee muuta tein mitä toisetkin, vaikka ei mulla koulutusta ollutkaan.
Eli kyllä mun mielestä voi olla ilman koulutustakin.
Alkuperäinen kirjoittaja o:Siis nettopalkka? Brutto ei noin huono voi olla.
Oliko sulla se, kun kirjoitit, että työsuhde loppui yllättäen ilman sanomista? Mites siinä kävi, soititko pomolle?
Alkuperäinen kirjoittaja m:Mä oon saanut noin huonoa palkkaa vain silloin, kun olen ollut teininä kunnan/kaupungin kesätöissä. =/
Alkuperäinen kirjoittaja lh-opiskelija:Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:joo, mut kumminkin.. vaik ei oo just sitä lähihoitajan koulutusta niin en ajatellut että palkka olisi noin surkee.
Alkuperäinen kirjoittaja myy:Alkuperäinen kirjoittaja lh-opiskelija:Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:joo, mut kumminkin.. vaik ei oo just sitä lähihoitajan koulutusta niin en ajatellut että palkka olisi noin surkee.
Kertoisiko arvon lh-opiskelija mitä hoitoapulaiset tekevät sellaista mitä lähihoitajat eivät tee?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja v:Voiko jostain muka oikeesti saada noin huonoo palkaa? siivoojatkin saa enemmän
Alkuperäinen kirjoittaja hoitaja:Alkuperäinen kirjoittaja myy:Alkuperäinen kirjoittaja lh-opiskelija:Alkuperäinen kirjoittaja Sitruuna:joo, mut kumminkin.. vaik ei oo just sitä lähihoitajan koulutusta niin en ajatellut että palkka olisi noin surkee.
Kertoisiko arvon lh-opiskelija mitä hoitoapulaiset tekevät sellaista mitä lähihoitajat eivät tee?![]()
jos ihminen käy koulutuksen ammattiin niin silloin on vain oikein että hänelle maksetaan samasta työstä parempi palkka kuin kouluttamattomalle.
Alkuperäinen kirjoittaja nooojooo:Hoitoapulainen=laitoshuoltaja eli sairaalan tai hoitolaitoksen siivooja.
Meillä helsingikaupungilla ja HUS:illa palkka 1600e/kk -verot plus mahdolliset vorolisät.
Ja ilman koulutusta pääsee jos osaa siivota. Eli palkka n.10e tunti miinus verot.
Lähihoitaja hoitaa potilaita. Palkka alkaen 1850e kuussa