Vaikka meillä kato kävikin ja ei saatu kuin yksi alkio mahaan asti niin olen kyllä tyytyväinen tuohon 3 päivän viljelyyn.Koska jos olis taas tehty niinkuin viimeksi että viljelty vain 2 päivää niin olisko alkiot sitten mahassa lopettaneet kasvunsa????Mene ja tiedä.
Meidän lääkäri sanoi että suurin osa alkioista taantuu 3 päivään mennessä...eli 2 päivänä voi vielä näyttää tosi hyvälle ja sitten ei olekkaan kuin pari jäljellä.
Kyllä me mainattiin 3. ivf tehdä...kunhan katotaan tämä ensiksi.
Luultavasti kesällä mutta tämän vuoden puollella ainakin.
Ei jaksa heti pitkää toista hoitoa peräkkäin.
Mä yritin saada tuon alkion kuoren avauksen mutta lääkäri ei suostunut..kuulemma hedelmöitys tapahtunut normaalisti.
Meinasin että seuraavaan hoitoon jos sen pyytäisin.
Ja klinikalla missä olemme niin eivät siirrä kuin 1 alkion.Varmaan tapauskohtaista kuitenkin.
Meidän lääkäri sanoi että suurin osa alkioista taantuu 3 päivään mennessä...eli 2 päivänä voi vielä näyttää tosi hyvälle ja sitten ei olekkaan kuin pari jäljellä.
Kyllä me mainattiin 3. ivf tehdä...kunhan katotaan tämä ensiksi.
Luultavasti kesällä mutta tämän vuoden puollella ainakin.
Ei jaksa heti pitkää toista hoitoa peräkkäin.
Mä yritin saada tuon alkion kuoren avauksen mutta lääkäri ei suostunut..kuulemma hedelmöitys tapahtunut normaalisti.
Meinasin että seuraavaan hoitoon jos sen pyytäisin.
Ja klinikalla missä olemme niin eivät siirrä kuin 1 alkion.Varmaan tapauskohtaista kuitenkin.