Jo helpotti - ostin Crocsit talveksi

Tiedän kyllä, että eka kertaa eläissäni olen törmännyt kenkiin, joiden VASTUSTAJAT (SIIS kenkien vastustajat...!) kirjoittavat palstat täyteen Crocsien vastustusta, mutta minä olen ihan höpsähtänyt näihin, ja niin on lapsetkin ja mieskin laittoi ihan mieluusti jalkaansa, anopilla on jo kolmet ja omalla äidilläkin kahdet.

Mutta siis, huolestuin jo, kun kohta tulee kylmä, kun Crocsien rei'istä tuulee, mutta avot, tänään tupsahti postilaatikkoon eka pari (joo, näitä pitää saada monta väriä...!) Crocsin Mammutteja (tai onkohan sen nyt Crocsin Mammoth virallisesti). Enpä taida ulkona hennoa käyttääkään. Ihanan tuntuiset ja herttaisen, söpöisen näköiset sämpylät!

(mahtaakohan kuva tulla näkyviin, on niin söpönen...).

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mammalii:
Tiedän kyllä, että eka kertaa eläissäni olen törmännyt kenkiin, joiden VASTUSTAJAT (SIIS kenkien vastustajat...!) kirjoittavat palstat täyteen Crocsien vastustusta, mutta minä olen ihan höpsähtänyt näihin, ja niin on lapsetkin ja mieskin laittoi ihan mieluusti jalkaansa, anopilla on jo kolmet ja omalla äidilläkin kahdet.

Mutta siis, huolestuin jo, kun kohta tulee kylmä, kun Crocsien rei'istä tuulee, mutta avot, tänään tupsahti postilaatikkoon eka pari (joo, näitä pitää saada monta väriä...!) Crocsin Mammutteja (tai onkohan sen nyt Crocsin Mammoth virallisesti). Enpä taida ulkona hennoa käyttääkään. Ihanan tuntuiset ja herttaisen, söpöisen näköiset sämpylät!

hyvin vanhoillisille aikuisille..

Alkuperäinen kirjoittaja mammalii:

En huomannu tätä alotusta kun ehdin alottaa uuden :) Ite banjasin nuo kengät ehkä tunti sitten netistä ja pitihän niistä jo kysyä nettikaupasta että kestävätkö pakkasta ja kuulemma kestää.

Joko olet kävellyt, pysyykö hyvin jalassa vaikkei oo takaremmiä? Ite oon kopioita pitänytkin kesällä ilman takaremmejä, mutta töissä pidän turvallisuuden vuoksi remmejä ja tuommoset haluisin työkengiksi.

pulla
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Voi jeesus mitkä kumi läpyskät. :eek: Taitaa noissakin vaan nimi maksaa. :x
Jep. IHAN mitä tahansa saa myytyä kun älyää laittaa hinnat tarpeeks korkealle.Eukot ostaa hulluna kun saa näyttää muille että on millä mällätä, tyylistä viis.

Salama McQueen
Alkuperäinen kirjoittaja pulla:
Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Voi jeesus mitkä kumi läpyskät. :eek: Taitaa noissakin vaan nimi maksaa. :x
Jep. IHAN mitä tahansa saa myytyä kun älyää laittaa hinnat tarpeeks korkealle.Eukot ostaa hulluna kun saa näyttää muille että on millä mällätä, tyylistä viis.
No hoh, eipä nuo nyt muotivillityksenä sen kummempi ole kuin mikään muukaan. Ja 50 euroa kengistä nyt ei niin kovin kummoinen hinta ole, varsinkin jos käytössä on todettu mukaviksi.

Nati nati ja vali vali. :D ;)

Minä näin kumppari-crocsit lasten versiona. Oli söpöt ja sen oloiset, että pysyvät jalassa. Nilkkaosa oli hyvin muotoiltu ja hyvin jalkaan sujahtivat. Mutta hinta 44 e on yksinkertaisesti liikaa lapsen kumppareista, kun jäävät hetkessä pieniksi. Myyjä sanoi, että kestävät 20 asteen pakkaset. Mutta kuka nyt kumppareita pitäisi pakkasilla...

Yhteistyössä