Tiedän kyllä, että eka kertaa eläissäni olen törmännyt kenkiin, joiden VASTUSTAJAT (SIIS kenkien vastustajat...!) kirjoittavat palstat täyteen Crocsien vastustusta, mutta minä olen ihan höpsähtänyt näihin, ja niin on lapsetkin ja mieskin laittoi ihan mieluusti jalkaansa, anopilla on jo kolmet ja omalla äidilläkin kahdet.
Mutta siis, huolestuin jo, kun kohta tulee kylmä, kun Crocsien rei'istä tuulee, mutta avot, tänään tupsahti postilaatikkoon eka pari (joo, näitä pitää saada monta väriä...!) Crocsin Mammutteja (tai onkohan sen nyt Crocsin Mammoth virallisesti). Enpä taida ulkona hennoa käyttääkään. Ihanan tuntuiset ja herttaisen, söpöisen näköiset sämpylät!
(mahtaakohan kuva tulla näkyviin, on niin söpönen...).
Mutta siis, huolestuin jo, kun kohta tulee kylmä, kun Crocsien rei'istä tuulee, mutta avot, tänään tupsahti postilaatikkoon eka pari (joo, näitä pitää saada monta väriä...!) Crocsin Mammutteja (tai onkohan sen nyt Crocsin Mammoth virallisesti). Enpä taida ulkona hennoa käyttääkään. Ihanan tuntuiset ja herttaisen, söpöisen näköiset sämpylät!
(mahtaakohan kuva tulla näkyviin, on niin söpönen...).