Jo helpotti, kiitoksia :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Pääasia jos sait perspektiiviä. :D Mulla on ollu taas masis tänään tosta syömisestä... Jos likka sais päättää se söis 2 lusikallista per ateria. :'(

Tsemppiä sinnekin siihen syöntiin :hug: Vaan jos sä oot yhtään jääräpäinen, niin voit ylpeillä että tulee suhun kun ei suostu syömään :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
Hyvä että se on jo vähän helpompaa.
Saisitko kenestäkään apua päiviin pojan kanssa?

Kyllä mä sen kans jaksan, ja onhan toi äljäke vaikka ei koko aikaa voimissaan olekaan. Jos minen jaksa, niin kyllä puhelinsoitto riittää pojan kummisedän saamiseksi paikalle minuutissa :D (asuu melkein naapurissa)

No hyvä että on joku :) kun et kummiskaan halua vaivata sitä ukkoos :) :hug:
Tuliko sulle yhtään parempi olo nyt :)

Pääasia jos sait perspektiiviä. :D Mulla on ollu taas masis tänään tosta syömisestä... Jos likka sais päättää se söis 2 lusikallista per ateria. :'(

Tsemppiä sinnekin siihen syöntiin :hug: Vaan jos sä oot yhtään jääräpäinen, niin voit ylpeillä että tulee suhun kun ei suostu syömään :xmas:

En ole, en.. :whistle: Sinänsä outoa että minä ja isänsä ollaan tosi kovia syömään.

Toivottavasti sulla on huomenna paremmin. :hug: Ja kunpa miehesi paranisi pian.

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
No nyt se varmaan mahtuiskin sen kans sinne kaappiin, ku se on niin kuihtunut silmissä *alakuloinen hymynpoikanen*

Alakuloinen hymynpoikanen on hyvä alku sillon kun tuntuu et kaikki menee niin päin peetä ku ollaa vaan voi :hug:

Niinhän se on. Pari Ibumaxia tuolta kaapista vielä niin helpottas varmaan tää päänsärkykin, mikä pukkas päälle sen iin pisteen mukana :xmas:
*köyhää läppää* :hug:

Itseasiassa pakko myöntää, että se itku mitä tossa pidättelin niin ei taida enää ollakaan tulossa :o

No nyt se varmaan mahtuiskin sen kans sinne kaappiin, ku se on niin kuihtunut silmissä *alakuloinen hymynpoikanen*

Alakuloinen hymynpoikanen on hyvä alku sillon kun tuntuu et kaikki menee niin päin peetä ku ollaa vaan voi :hug:

Niinhän se on. Pari Ibumaxia tuolta kaapista vielä niin helpottas varmaan tää päänsärkykin, mikä pukkas päälle sen iin pisteen mukana :xmas:
*köyhää läppää* :hug:

Ihan yhtä köyhää läppää lähtee täältäkin, väsy, vilu ja muuten vaan plääh... Auttaakohan ibuprofeiini myös veetutukseen ja apatiaan? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
siis mies kassiin ja kaappiin yöksi WTF?

Äljäke nukkuu sohvalla ja hierontajutun ronttaan takas kaappiin.

miksi sun äijä nukkuu koko ajan? onko se kipeä?

On, ja on vielä pitkään :(

Saako kysyä mikä sitä vaivaa? Voimia :hug:

En ole, en.. :whistle: Sinänsä outoa että minä ja isänsä ollaan tosi kovia syömään.

Toivottavasti sulla on huomenna paremmin. :hug: Ja kunpa miehesi paranisi pian.

Kukapa noiden vekaroiden ajatusmaailman päälle ymmärtäis :whistle: Ja tottakai mulla on huomenna paremmin, molen aika yllättynyt että meni näinkin kauan jaksaa näin ilman pienintäkään hajoamista :snotty:

siis mies kassiin ja kaappiin yöksi WTF?

Äljäke nukkuu sohvalla ja hierontajutun ronttaan takas kaappiin.

miksi sun äijä nukkuu koko ajan? onko se kipeä?

On, ja on vielä pitkään :(

:hug: saanko kysyä mikä hällä on?
mutta jokatapauksessa täytyy muistaa se omakin hyvinvointi. on ymmärrettävää että miehesi on sairas, mutta sulla täytyy olla jaksamista hoitaa teidän lastanne, miestäsi, taloutta ym. joskus kannattaa antaa itselleen vapaus hengähtää. mä itse olen liian tiukka itselleni ja itken sitä että miksen mä anna itseni parantua rauhassa, miksi pitää koko ajan pinnistää ja antaa itselleen jotain aikarajoituksia parantumiseen. kun vaan vähän antais höllätä narua, niin olis paljon parempi mieli.

Ihan yhtä köyhää läppää lähtee täältäkin, väsy, vilu ja muuten vaan plääh... Auttaakohan ibuprofeiini myös veetutukseen ja apatiaan? :xmas:

Parempi auttaa :kieh:

Oukei, mäki meen siis nukkumaan lääkekaapin kautta B) En siis mene sinne lääkekaappiin, mutta nautin sisällöstä tjsp.

Itseasiassa pakko myöntää, että se itku mitä tossa pidättelin niin ei taida enää ollakaan tulossa :o

Jotain hyötyä tästäkin palstasta :)
2658322970_ec57b6b45e.jpg

:hug: saanko kysyä mikä hällä on?
mutta jokatapauksessa täytyy muistaa se omakin hyvinvointi. on ymmärrettävää että miehesi on sairas, mutta sulla täytyy olla jaksamista hoitaa teidän lastanne, miestäsi, taloutta ym. joskus kannattaa antaa itselleen vapaus hengähtää. mä itse olen liian tiukka itselleni ja itken sitä että miksen mä anna itseni parantua rauhassa, miksi pitää koko ajan pinnistää ja antaa itselleen jotain aikarajoituksia parantumiseen. kun vaan vähän antais höllätä narua, niin olis paljon parempi mieli.

Tohon on ympäripyöreä vastaus tossa :hug:
Täytyy muistaa ja muistankin, äljäke muistaa sen kans. Kun se on parempi, se ottaa ja lähtee esmes pojan kans kaksin ulos ja monena aamuna se antaa mun nukkua pari tuntia ja on pojan kanssa sen aikaa. Tulee tosin herättämään heti jos se ei jaksa, ku molen tiukasti käskenyt sitä tekemään niin. Fyysisesti jaksan kyllä, nyt on näköjään vaan huono ilta. Johtuu siitäkin, että broidi on taas kopissa enkä mä edes halua tietää miksi. Toivosin vaan, että se lähtis jo lusimaan niin ei sitäkään tarttis vähään aikaan miettiä :(

Parempi auttaa :kieh:

Oukei, mäki meen siis nukkumaan lääkekaapin kautta B) En siis mene sinne lääkekaappiin, mutta nautin sisällöstä tjsp.

:D

Alkuperäinen kirjoittaja PipetiPoo:

Sillä on raskaat hoidot ollu päällä kesästä asti ja ne jatkuu vielä.. en edes tiedä tarkkaan kuinka monta kuukautta :/

:hug: Jotenki kolahti, tiiän mille susta tuntuu, hoitaa lapsia, kotia ja miestä. Teen nimittäin ite samaa. Erotuksena vaan että lapsia on kuus.
:hug: :hug: :hug: AIna yön jäläkeen on parempi mieli. Ja mitä aijemmin sitä ite kallistuu nukkuun, ni sitä aijemmin se parmepi aamu tulee, usko pois :)

Alkuperäinen kirjoittaja M i l j a:
:hug: Jotenki kolahti, tiiän mille susta tuntuu, hoitaa lapsia, kotia ja miestä. Teen nimittäin ite samaa. Erotuksena vaan että lapsia on kuus.
:hug: :hug: :hug: AIna yön jäläkeen on parempi mieli. Ja mitä aijemmin sitä ite kallistuu nukkuun, ni sitä aijemmin se parmepi aamu tulee, usko pois :)

:hug: Ei mulla tossa yhdessä paljon hommaa ole, onneksi. Mutta sinähän se sissi olet, kun kuuden kanssa jaksat :flower: Aina yön jälkeen on parempi mieli, ja yhtenä aamuna kun herää niin mieskin on (toivottavasti) kunnossa :)

Alkuperäinen kirjoittaja Sorry:
Alkuperäinen kirjoittaja PipetiPoo:

Sillä on raskaat hoidot ollu päällä kesästä asti ja ne jatkuu vielä.. en edes tiedä tarkkaan kuinka monta kuukautta :/

Mitkä hoidot?

Hoidot, en mä revitä toisen terveydentilaa sen tarkemmin täällä kun ei ole mun terveys.

Mikä teillä siinä syömisessä on? Minkä ikänen poika?

Reilun vuoden, muutaman päivän pitänyt sellasta en syö-vaihetta ja mä yritän aina kaikki temput läpi että saan sen jotain syömään. Sentään se tänään söi ruokansa kokonaan ja melkein kokonaisen banaaninkin päälle, siinä missä aamu- ja iltapuurot sun muut meni pitkin lattioita.

Siis syökö sun vuoden ikäinen koko ruokansa ja VIELÄ BANAANIN MELKEIN KOKONAAN PÄÄLLE???? Mahtaa olla ähky olo. Ei meidän lapsista kukaan ole vuoden ikäisinä noin paljon syöneet. Ja ihan plussakäyrillä ovat kasvaneet. Älä ihmettele jos ei ilta ja aamupuurot maistu jos muuta ruokaa menee noin paljon. Ei sullekaan maistuis jos olisit ittes ähkyyn syöny aiemmin. Niin ja kyllä meillä lapset on ihan vauvasta saaneet päättää itse kuinka paljon syövät. Toisen nälkää kun ei kukaan tiedä, eikä terve lapsi kuole nälkään jos on ruokaa tarjolla tasaisin väliajoin.

Siis syökö sun vuoden ikäinen koko ruokansa ja VIELÄ BANAANIN MELKEIN KOKONAAN PÄÄLLE???? Mahtaa olla ähky olo. Ei meidän lapsista kukaan ole vuoden ikäisinä noin paljon syöneet. Ja ihan plussakäyrillä ovat kasvaneet. Älä ihmettele jos ei ilta ja aamupuurot maistu jos muuta ruokaa menee noin paljon. Ei sullekaan maistuis jos olisit ittes ähkyyn syöny aiemmin. Niin ja kyllä meillä lapset on ihan vauvasta saaneet päättää itse kuinka paljon syövät. Toisen nälkää kun ei kukaan tiedä, eikä terve lapsi kuole nälkään jos on ruokaa tarjolla tasaisin väliajoin.

Joo-o, kokonaisen purkkiruoan ja melkein koko banaanin päälle. Johan se olikin suoraan 4pvää syömättä, että sietikin tankata. Ei sitä kukaan pakottanut :whistle:
*muoks* Ja juu ei kyllä normaalisti jaksa noin paljoa, mutta laiskuuttani annettu purkkiruoka lie vähemmän täyttävää kuin kotiruoka.

No toiset syö ja toiset ei, mikäs siinä niin erikoista on?
Enkä usko, että kauheen montaa lasta sais väkisin syötettyä...

Yhteistyössä