Jo helpotti, kiitoksia :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja cothis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

cothis

Aktiivinen jäsen
10.11.2006
21 297
0
36
Nyt tuli se viimenenkin niitti, mä laitoin ton hierontajutun äljäkkeelle tuoliin kiinni et se voi istua siinä ja sinä aikana kun kävin kusella, se oli nukahtanu tohon sohvalle. Eli nyt mä sit joudun ottaa sen irti tosta tuolista, laittaa kassiin ja ronttaa takas makkarin kaappiin ja nukkumaan ens yön yksin. Taas vaihteeksi. Ja tämän seurauksena kaatu taas kaikki niskaan.. helvetti. Mä kelasin, et ei tässä mitään.. hyvin se menee ja on äkkiä ohi.. ja oonhan mä kesästä asti jaksanut, kun äljäke on puolet viikosta sängyn pohjalla ja mä teen kaikki yksin ja nyt tappelen ton pojan syömisen puolesta ja ja ja.. äh, vittu, en mä sais edes valittaa :snotty: |O

Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Mikä teillä siinä syömisessä on? Minkä ikänen poika?

Reilun vuoden, muutaman päivän pitänyt sellasta en syö-vaihetta ja mä yritän aina kaikki temput läpi että saan sen jotain syömään. Sentään se tänään söi ruokansa kokonaan ja melkein kokonaisen banaaninkin päälle, siinä missä aamu- ja iltapuurot sun muut meni pitkin lattioita.

Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Mikä teillä siinä syömisessä on? Minkä ikänen poika?

Reilun vuoden, muutaman päivän pitänyt sellasta en syö-vaihetta ja mä yritän aina kaikki temput läpi että saan sen jotain syömään. Sentään se tänään söi ruokansa kokonaan ja melkein kokonaisen banaaninkin päälle, siinä missä aamu- ja iltapuurot sun muut meni pitkin lattioita.

:whistle: :whistle: :whistle: Meillä on tyttö joka tulee vuoden, ja se saattaa joinakin päivinä syödä KOKO PÄIVÄNÄ semmosen pienen piltti-purkillisen ruokaa. Syöminen on ollut taistelua alusta asti, kerran oltiin jopa sairaalassa kun neitokainen ei syönyt eikä juonut 4 päivään. Että tiedän kyllä kuinka kivaa se on.

Helpottiko? :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:
:hug: :hug:
Miks sun pitää repiä se hierontajuttu irti?

No en mä voi sitä jättää tohon, ku jätkä aamulla sit heti ekana on hirttämässä itseään noihin johtoihin. Eikä se edes _oikeasti_ haittaa, tuli vaan pisteeksi tähän päälle.. :/

ja ei se lapsi itteensä nälkään tapa, joskus niitä päiviä vaan on..jos vaikka tekee hampaita..onko yöt jo rauhoittunut?

Onneksi on. Tai herää se kerran kaks itkemään kun ei löydä tuttiaan, ja nopeudesta riippuen joko ehdin sen tutin antaa tai sitten se herää siinä. Mutta ohi meni sentään se parissa yössä, että äljäke joutui nukuttamaan. Mun sylissä nukahtaa nyt muutamassa minuutissa ja jatkaa siitä. Ja ylhäällä on yks hammas tulossa läpi.

:hug: :hug:
Miks sun pitää repiä se hierontajuttu irti?

No en mä voi sitä jättää tohon, ku jätkä aamulla sit heti ekana on hirttämässä itseään noihin johtoihin. Eikä se edes _oikeasti_ haittaa, tuli vaan pisteeksi tähän päälle.. :/

No niinpä niin :| :hug:

Juu tuo ''mies kaappiin WTF?'' oli vitsi, yritin piristää. Lohdutukseks voin sanoo että itse oon mukulana viskonu suurinpiirtein kaikki ruoat pitkin seiniä ja ollut muutenkin mielettömän hankala syöjä, edes karkit tai muut herkut eivät uponneet. Tsemppiä sulle ja jos mies ottaa kovasti kupoliin niin ainahan sä voit sen sinne hierontalaitteen kaveriks tunkee kaappiin yöksi.

:whistle: :whistle: :whistle: Meillä on tyttö joka tulee vuoden, ja se saattaa joinakin päivinä syödä KOKO PÄIVÄNÄ semmosen pienen piltti-purkillisen ruokaa. Syöminen on ollut taistelua alusta asti, kerran oltiin jopa sairaalassa kun neitokainen ei syönyt eikä juonut 4 päivään. Että tiedän kyllä kuinka kivaa se on.

No helpotti :ashamed: Ja kyllä mie tiän ettei se siihen kuole jos ei aina jaksa syödä, mutta silti mä aina jaksan yrittää :)

ja ei se lapsi itteensä nälkään tapa, joskus niitä päiviä vaan on..jos vaikka tekee hampaita..onko yöt jo rauhoittunut?

Onneksi on. Tai herää se kerran kaks itkemään kun ei löydä tuttiaan, ja nopeudesta riippuen joko ehdin sen tutin antaa tai sitten se herää siinä. Mutta ohi meni sentään se parissa yössä, että äljäke joutui nukuttamaan. Mun sylissä nukahtaa nyt muutamassa minuutissa ja jatkaa siitä. Ja ylhäällä on yks hammas tulossa läpi.

Hyvä että se on jo vähän helpompaa.
Saisitko kenestäkään apua päiviin pojan kanssa?

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Juu tuo ''mies kaappiin WTF?'' oli vitsi, yritin piristää. Lohdutukseks voin sanoo että itse oon mukulana viskonu suurinpiirtein kaikki ruoat pitkin seiniä ja ollut muutenkin mielettömän hankala syöjä, edes karkit tai muut herkut eivät uponneet. Tsemppiä sulle ja jos mies ottaa kovasti kupoliin niin ainahan sä voit sen sinne hierontalaitteen kaveriks tunkee kaappiin yöksi.

No nyt se varmaan mahtuiskin sen kans sinne kaappiin, ku se on niin kuihtunut silmissä *alakuloinen hymynpoikanen*

No nyt se varmaan mahtuiskin sen kans sinne kaappiin, ku se on niin kuihtunut silmissä *alakuloinen hymynpoikanen*

Alakuloinen hymynpoikanen on hyvä alku sillon kun tuntuu et kaikki menee niin päin peetä ku ollaa vaan voi :hug:

No helpotti :ashamed: Ja kyllä mie tiän ettei se siihen kuole jos ei aina jaksa syödä, mutta silti mä aina jaksan yrittää :)

Pääasia jos sait perspektiiviä. :D Mulla on ollu taas masis tänään tosta syömisestä... Jos likka sais päättää se söis 2 lusikallista per ateria. :'(

Hyvä että se on jo vähän helpompaa.
Saisitko kenestäkään apua päiviin pojan kanssa?

Kyllä mä sen kans jaksan, ja onhan toi äljäke vaikka ei koko aikaa voimissaan olekaan. Jos minen jaksa, niin kyllä puhelinsoitto riittää pojan kummisedän saamiseksi paikalle minuutissa :D (asuu melkein naapurissa)

Yhteistyössä