jkl?

  • Viestiketjun aloittaja hapuru
  • Ensimmäinen viesti
moi.olen 4kk,4vja 6v.tyttöjen äiti.pojat jo isoja.olen ollut kotiäitinä jo 15vuotta.nyt mulla meneillään laihduttaminen.10kg lähteny,vielä ois tavoitteeseen matkaa..olen rehellinen ja luotettava ja haluaisin myös itselleni mukavan ystävän,jonka kans vois jutella lapsista ja kaikesta maan ja taivaan välillä,käydä kirpparilla,kävelyllä,retkeillä yms.minä olen luonteeltani iloinen,auttavainen ja voisin hoitaakkin tarvittaessa lapsukaisia.lapset ovat ihania!!itselläni 6 lasta.en ole uskovainen,mutta uskon jollakin tavalla.jokaisen oma asia mielestäni.asun pupuhuhdassa tällä hetkellä,muutamme nenäinniemeen 30 tätä kuuta.toivoisin että saisin ystävän sinusta.jos kiinnostaa,laita sähköpostia terv.susanna.viinikainen@saunalahti.fi
 
täälä pian 23v täyttävä äiti, 5kk tyttö ja 25v isi. Ollaan ilmeisesti muuttamassa sinne päin, muutaman vuoden päästä. Olis kiva saada kavereita sieltä päin, koska mulla ei tuu olemaan siellä yhtään MITÄÄN,kaikki on täälä Etelässä kun taas miehen suku ja kaverit siellä päin ja pian työpaikkakin...joten musta tuo muutto tuntuu aivan karmealta. :whistle: Joten kirjotelkaa lyydis@netti.fi
 

Yhteistyössä