Jippu ja Jussi Lampi

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Henkilö
Vaikea sanoa herra Lammesta mutta ainakin Jipun olen monta kertaa tavannut ja hän on aina ollut oikein mukavalta vaikuttava ihminen, hämmentävää on se etteivät ihmiset jostain syystä hänestä pidä, en voi tietää miksi. Herra Lampea en ole tavannut, joten häneen en voi ottaa mitään kantaa.

jaa
Alkuperäinen kirjoittaja Henkilö:
Vaikea sanoa herra Lammesta mutta ainakin Jipun olen monta kertaa tavannut ja hän on aina ollut oikein mukavalta vaikuttava ihminen, hämmentävää on se etteivät ihmiset jostain syystä hänestä pidä, en voi tietää miksi. Herra Lampea en ole tavannut, joten häneen en voi ottaa mitään kantaa.
jostain syystä ihmiset vihaavat kauniita blondeja, jotka uskaltaa olla itsensä. miksi?

Alkuperäinen kirjoittaja anna olla:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jippu onkin melkein Jussin tyttären ikäinen :headwall:
Mitä sitten? Aikuisia ihmisiä ovat silti.
Aikuinenko: Meni kihloihin uutena vuotena 2008 - "Kävi klassisesti, kasvoimme erillemme, Jippu toteaa erosta" Kesällä sitten 2009 jo menee kihloinin seuraavan kanssa....Aikuistako? :headwall: Enää puuttuu vain, että kohta Jippu kait vaikerrellen versioi "Mun koti ei ooo tääälläää..."

Mutta eikun sitten taas vaan kolmannelen kanssa jonnekin erilleen kasvamaan...aikuistako?

isille muiskuja
Alkuperäinen kirjoittaja ihastunut:
Etsii tytärtään/etsii isähahmoa... Voi luoja näitä teidän yleistyksiä :LOL:

Mä olen ihan kuumissani mieheen, joka on minua yli 20v vanhempi. Iällä ei ole mitään tekemistä silloin, kun tunteet roihuaa :heart:
Mäkin tykkään mus iskäst.

Henkilö
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
"Mun koti ei oo täällä" ei ole Jipun biisi. Jippu ihan jees tyyppi. :)
Huom!
Kirjoitin: [b[Versioi[/b]
Tehnee siis pianomaa versioitaan Chisun (yök) biisistä.
Niin Jippu on ihan jees tyyppi kyllä. Enemmänkin.

Nyt meni jo Chisunkin haukkumiseksi? Miksi? Itseasiassa olen tavannut hänetkin monta kertaa (kyllä, käyn paljon keikoilla) ja hän taas harvinaisen mukavan tuntuinen tyyppi. Josta tulikin mieleeni se, että tuo Mun koti ei oo täällä ei ole hänen mitään ihan hehkeimpiä musiikillisa saavutuksiaan, mutta olisi silti ihan jännää kuulla Jipun versio siitä. Mutta ehkä annetaan Chisun olla rauhassa kun ei aihe häneen liity.

Ja joku tuolla mainitsi, että "jostain syystä ihmiset vihaavat kauniita blondeja, jotka uskaltaa olla itsensä. miksi?"

Siinäpä kysymystä kerrakseen. Eikä kyse ole varmaan edes (ehkä) siitä onko kaunis blondi vai ei. Joidenkin ihmisten mielestä persoonan persoonallisuus on huono homma. Harmi. Persoona se olla pitää.

Nyt meni jo Chisunkin haukkumiseksi? Miksi? ...
Siinäpä kysymystä kerrakseen....
Huom!
Kirjoitin: (yök) biisistä.

So typical taas. Ollaan ymmärtävinään jotain mitä ei edes sanota saati tarkoiteta. Nähdään kaikenlaista omaa väritystä ja tehdään omia yksityisiä pieleenmenojaan.

Ja mitä tuohon yök biisiin tulee, niin enpä tiedä ko. artistilta mitään muuta biisiä, enkä kyllä osaa kaivatakaan. Tuon yhdenkin vuoksi on joutunut radiota sulkemaan tai etsimään uutta kanavaa ihan tarpeeksi monta kertaa muutenkin..

Henkilö
Alkuperäinen kirjoittaja :
Nyt meni jo Chisunkin haukkumiseksi? Miksi? ...
Siinäpä kysymystä kerrakseen....
Huom!
Kirjoitin: (yök) biisistä.

So typical taas. Ollaan ymmärtävinään jotain mitä ei edes sanota saati tarkoiteta. Nähdään kaikenlaista omaa väritystä ja tehdään omia yksityisiä pieleenmenojaan.

Ja mitä tuohon yök biisiin tulee, niin enpä tiedä ko. artistilta mitään muuta biisiä, enkä kyllä osaa kaivatakaan. Tuon yhdenkin vuoksi on joutunut radiota sulkemaan tai etsimään uutta kanavaa ihan tarpeeksi monta kertaa muutenkin..

So typicalpa tosiaan. Se on helppo ymmärtää väärin jos ensin kirjoitetaan henkilön nimi, sen jälkeen lisätään sana (yök) ja sitten kirjoitetaan laulun nimi. Jos laulun nimen jälkeen olisi tullut (yök) niin sen olisi voinut ymmärtää. Olen niin huono piirtäjä etten osaisi värittää asioita edes mielessäni. Ja mitä kyseiseen yök biisiin tulee, niin on aina kiusallista kun joku tietää artistilta vain yhden laulun ja sen vuoksi kuvittelee tietävänsä miltä muut hänen laulunsa kuulostavat. Joissain tapauksissa niin voi jopa arvella, mutta ei ihan kaikissa kyllä.

Sitä paitsi tuo kirjoittamani Siinäpä kysymystä kerrakseen...., jota "quetoit" ei edes millään tavalla liittynyt yllämainittuun asiaan.

niin
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
No ikäero..mutta itse käsitin ainakin lehtijutuista, että kumpanenkin on pettänyt omaa kumppaniaan? Ainakin Jippu. Joten tämä on mun mielestä törkeää.

Kukin saa seurustella sen ikäisen ihmisen kans ku lystää, laillisin rajoin toki. Mutta pettäminen on asia erikseen. Pientä rajaa.
no ei siihen pettämiseenkään sulta tai keltään muultakaan lupia haeta..

asdkasdsa
Olen tuntenut Jipun lapsena/teininä. Nyt olen yllättäen viime vuosina saanut lukea lehdistä kuinka pohjattomien vaikeuksien ja henkisen kasvun tuloksena hänestä on kehkeytynyt upea laulaja. Miksi missään ei kerrota kuinka Jipun eno Jakke Seppälä on vaikutusvaltainen ihminen musiikkialalla, ja kuinka Jippua tungettiin lapsesta lähtien esiintymään joka paikkaan (esim. musiikkialan ihmisten kersoista koostuvaan hetkellisesti pinnalla olleeseen the Kids -yhtyeeseen ja moneen muuhun soppaan). Levytyssopimuksen saaminen oli näin ollen suhteiden avulla helppo nakki. Jippu laulaa kauniisti mutta samanlaisia löytyy jokaisesta karaokeravintolasta. Henkisestä kasvusta ja syvällisyydestä en tiedä mutta teininä Jippu oli todella pinnallinen ja hemmoteltu eikä vaikuttanut kovin älykkäältä. Muistan kuinka Jippu ratsasti useita vuosia vuoden mieheksi valitun isoveljensä Ville Elorinteen silloisella suosiolla 90-luvun puolivälin korvilla. Lehdistä olenkin saanut lukea, että Jippu ei kyennyt pääsemään edes peruskoulua läpi ekalla yrityksellä. Se ei ole tietenkään mikään älykkyysmittari mutta tämän päivän peruskoulu on kuitenkin aika yksinkertaista päästä läpi vaikka silmät kiinni.

Toivon, että vanhempana miehenä Jussi Lampi ei käyttäisi hyväkseen tätä todella naiivia nuorta naista. En usko hetkeäkään, että heidän suhteensa kestää edes viittä vuotta. Yllä joku kirjoittaja viittasi Jussin edesmenneeseen Mandi-tyttäreen. Lapsen menettäminen on yksi tuskallisimmista asioista, joita elämässä voi sattua mutta mielestäni ei ole tarkoituksenmukaista viitata Jussin ja Jipun suhteen osalta Jussin kuolleeseen tyttäreen. Se ei ole sopivaa. Toivon sekä Jipulle että Jussille kuitenkin kaikkea hyvää. Elämä ja aika näyttää, mitä tapahtuu.

Joopajoo, tämä valaisi
Alkuperäinen kirjoittaja asdkasdsa:
Olen tuntenut Jipun lapsena/teininä. Nyt olen yllättäen viime vuosina saanut lukea lehdistä kuinka pohjattomien vaikeuksien ja henkisen kasvun tuloksena hänestä on kehkeytynyt upea laulaja. Miksi missään ei kerrota kuinka Jipun eno Jakke Seppälä on vaikutusvaltainen ihminen musiikkialalla, ja kuinka Jippua tungettiin lapsesta lähtien esiintymään joka paikkaan (esim. musiikkialan ihmisten kersoista koostuvaan hetkellisesti pinnalla olleeseen the Kids -yhtyeeseen ja moneen muuhun soppaan). Levytyssopimuksen saaminen oli näin ollen suhteiden avulla helppo nakki. Jippu laulaa kauniisti mutta samanlaisia löytyy jokaisesta karaokeravintolasta. Henkisestä kasvusta ja syvällisyydestä en tiedä mutta teininä Jippu oli todella pinnallinen ja hemmoteltu eikä vaikuttanut kovin älykkäältä. Muistan kuinka Jippu ratsasti useita vuosia vuoden mieheksi valitun isoveljensä Ville Elorinteen silloisella suosiolla 90-luvun puolivälin korvilla. Lehdistä olenkin saanut lukea, että Jippu ei kyennyt pääsemään edes peruskoulua läpi ekalla yrityksellä. Se ei ole tietenkään mikään älykkyysmittari mutta tämän päivän peruskoulu on kuitenkin aika yksinkertaista päästä läpi vaikka silmät kiinni.

Toivon, että vanhempana miehenä Jussi Lampi ei käyttäisi hyväkseen tätä todella naiivia nuorta naista. En usko hetkeäkään, että heidän suhteensa kestää edes viittä vuotta. Yllä joku kirjoittaja viittasi Jussin edesmenneeseen Mandi-tyttäreen. Lapsen menettäminen on yksi tuskallisimmista asioista, joita elämässä voi sattua mutta mielestäni ei ole tarkoituksenmukaista viitata Jussin ja Jipun suhteen osalta Jussin kuolleeseen tyttäreen. Se ei ole sopivaa. Toivon sekä Jipulle että Jussille kuitenkin kaikkea hyvää. Elämä ja aika näyttää, mitä tapahtuu.
No ilmankos tämä maailmantuskaa täynnä oleva laulaja on päässyt pinnalle! Eipä tosiaan ole kerrottu ei!

Henkilö
Ja myös kannattaa muistaa, että Jippuhan on itse myös julkisuudessa maininnut olleensa nuorena hyvin itsekeskeinen jne. Ja mitä tulee tuohon karaokeravintola -vertaukseen niin olisin henkilökohtaisesti oikein iloinen jos joskus jossain karaokeravintolassa ollessani siellä olisi yhtä hyviä ja monipuolisia laulajia. No tietenkin musiikkiasioissa on kaikilla omat mielipiteensä.

Jipulla tuntuu olevan yllättävän paljon vihollisia, varsinkin jos jossain youtubessa käy katsasmassa jotain videota hänestä niin siellä on usein päällä oikea vihamielisyyden kuuma löyly. Jännittävin kiteytys mitä muistan siellä lukeneeni oli: "Jippu on homo". Se oli asiantuntevaa ja tärkeää asiaa se.
Harvatpa pystyvät muistamaan Kids-yhtyettä, koska he eivät kumminkaan olleet niin vahvasti pinnalla koskaan. Vähän, mutta sen verran vähän etten muista kertakaan heitä radiosta kuulleeni, vaikka siihen aikaan kuunteli radiota kaiket päivät. Sen verran tiedän (muistan), että heiltä tuli ainakin yksi LP ja yksi cd + ainakin yksi cdsingle. Ei siitäkään sen enempää. Höhlää musiikkia, mutta toivottavasti lapsilla oli edes kivaa.

On tosiaan epäsopivaa puhua tästä Mandin tapauksesta, en itsekään usko Jipun ja Jussin suhteen kestävän maailman myrskyjä mutta jos kestää niin ihan hieno homma.

Jontriplet
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
jostain syystä ihmiset vihaavat kauniita blondeja, jotka uskaltaa olla itsensä. miksi?
no emmä sitä inhoa ja toi kateus kortti on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin turha. mä en vaan pidä yhtään sen musiikista jaen myöskään siitä kuvasta jonka julkisuudessa itsestään antaa. se mitä on on todellisuudessa on tietty ihan eri juttu.
mutta kait mulla on oikeus olla pitämättä jostain artistista ilman että olen hänelle kamalan kateellinen??

ihastunut
Alkuperäinen kirjoittaja isille muiskuja:
Alkuperäinen kirjoittaja ihastunut:
Etsii tytärtään/etsii isähahmoa... Voi luoja näitä teidän yleistyksiä :LOL:

Mä olen ihan kuumissani mieheen, joka on minua yli 20v vanhempi. Iällä ei ole mitään tekemistä silloin, kun tunteet roihuaa :heart:
Mäkin tykkään mus iskäst.
tämä mies ei todellakaan ole isäni :p

Alkuperäinen kirjoittaja Joopajoo:
Alkuperäinen kirjoittaja asdkasdsa:

No ilmankos tämä maailmantuskaa täynnä oleva laulaja on päässyt pinnalle! Eipä tosiaan ole kerrottu ei!
Onhan hänen isänsäkin kuuluisa opperalaulaja, ei liene haittaa siitäkään levytyssopimuksen saamisessa?

No mutta mä tunnen Jussin, ja se on oikeasti mukava ja karismaattinen mies. Panisin ;).

Henkilö
no emmä sitä inhoa ja toi kateus kortti on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin turha. mä en vaan pidä yhtään sen musiikista jaen myöskään siitä kuvasta jonka julkisuudessa itsestään antaa. se mitä on on todellisuudessa on tietty ihan eri juttu.
mutta kait mulla on oikeus olla pitämättä jostain artistista ilman että olen hänelle kamalan kateellinen??[/quote]

Kuka on sanonut sinun olevan kateellinen? Ei ainakaan missään minun kirjoituksessani. Eikä tainnut näkyä muidenkaan kirjoituksissa.

Ei sitä kaikista ihmisistä voi pitää luonnostaan, sehän on ihan normaalia kai, mutta eri asia on se kun jotkut inhoavat ihmisiä, joita eivät ole edes tavannut. Siis jos jostain normaaleista julkisuuden henkilöistä puhutaan eikä joistain kansanmurhaajista tai vastaavista, jotka inhon todennäköisesti ansaitsevatkin.

Yhteistyössä