Jippu ja Jussi Lampi

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
no oon niin perusnegatiivinen vissii, mut empä usko että tämä suhde kestää.
Peesi. Oli kyllä melko yllättävä uutinen tuo, kun tänään jomman kumman iltapäivälehden kannesta luin tuosta :eek: Ja kävi kyllä mielessä haetaanko tässä menetettyä tytärtä..

mii
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
no oon niin perusnegatiivinen vissii, mut empä usko että tämä suhde kestää.
Peesi. Oli kyllä melko yllättävä uutinen tuo, kun tänään jomman kumman iltapäivälehden kannesta luin tuosta :eek: Ja kävi kyllä mielessä haetaanko tässä menetettyä tytärtä..
etsii tytärtään

äiti
^nämä on ihmellisiä yleistyksiä.

Oletan, että et tunne henkilökohtaisesti Jussia tai Jippua, tai ole niiden terapeutti.

Itselläni on 30 vuotta vanhempi mies, vain 2 vuotta nuorempi mun omaa isää ja itsekin satun olemaan 2 vuotta vanhempi mieheni tytärtä sen ekasta liitosta.

Eikä mieheni muistuta muuten isääni, kuin että heillä sama sukupuoli.
Ja minä olen mieheni tyttären täysi vastakohta lähes kaikissa asioissa.

Ihmiset rakastuvat eivät iät tai numerot.

-
mitä työ jippua haukutte kun tuskin tunnette koko ihmistä? julkisuuskuvan (etenkin tuon Idolsin takia, josta nousi aivan järjetön kohu ei-minkään takia) takia tuskin kannattaa ketään ruveta inhoamaan... hohhoijaa. kukin taaplaa tyylilleen, halusi tai ei. en minäkään ehkä jippua ihan heti olisi "ison-röllin" kainaloon kuvitellut, mutta eihän se meille kuulu.

yö´x
Anteeksi mutta mun mielestä toi on sairasta..jipun isä varmaaan noita ikiä. Eikös se Lammen tytär ollu jotain ton ikäinen..oikeesti yöks. Hakeekohan tytärtään tai jotain tosta suhteesta. :x

Alkuperäinen kirjoittaja äiti:

Oletan, että et tunne henkilökohtaisesti Jussia tai Jippua, tai ole niiden terapeutti.

Itselläni on 30 vuotta vanhempi mies, vain 2 vuotta nuorempi mun omaa isää ja itsekin satun olemaan 2 vuotta vanhempi mieheni tytärtä sen ekasta liitosta.

Ei minua ikäerot haittaa, voisin kuvitella itseni 30v vanhemman miehen kanssa. Pointti olikin siinä, että Jussin tytär Mandi kuoli joku aika sitten. Toki voin olla väärässä (ja varmaan olenkin), mutta ehkä hän näkee Jipussa jotain samaa kuin Mandissa tjs.

meni maku

Ei minua ikäerot haittaa, voisin kuvitella itseni 30v vanhemman miehen kanssa. Pointti olikin siinä, että Jussin tytär Mandi kuoli joku aika sitten. Toki voin olla väärässä (ja varmaan olenkin), mutta ehkä hän näkee Jipussa jotain samaa kuin Mandissa tjs.
Ai, vaikka nainen 50 ja ukko 80! Kyllä täytyisi katsoa vähän eteenpäin kuinka voi vanhana olla. Mutta sittenhän taas erotaan.

mina

Sinä itse taidat olla vähän kieroutunut kun kuvittelet tuommoista. Isä-tytär suhde on kuitenkin (toivottavasti!) täysin eri kuin heidän romanttinen suhteensa.

vieras
tässä teille ikäeroa

Suosikkinäyttelijä naimisiin lapsenlapsipuolensa kanssa
11.07.2009 17:18

Näyttelijä Morgan Freeman on menossa naimisiin. Erikoisen avioitumisesta tekee se, että tuleva morsian E'Dena Hines on Morganin lapsenlapsipuoli.

Freemanin, 72 ja Hinesin, 27, salasuhteen kerrotaan alkaneen jo kymmenen vuotta sitten. Näin ollen Hines olisi ollut vasta 17-vuotias kun suhde suosikkinäyttelijään alkoi. Freemanin vaimo haki avioeroa heti salasuhteen tultua julki.

-Morgan on antanut Hinesin ymmärtää haluavansa naimisiin ja Rouva Morganiksi tuleminen on E'Denan suurin haave, lähipiiri kertoo.
IS

ihastunut
Etsii tytärtään/etsii isähahmoa... Voi luoja näitä teidän yleistyksiä :LOL:

Mä olen ihan kuumissani mieheen, joka on minua yli 20v vanhempi. Iällä ei ole mitään tekemistä silloin, kun tunteet roihuaa :heart:

juu
No ikäero..mutta itse käsitin ainakin lehtijutuista, että kumpanenkin on pettänyt omaa kumppaniaan? Ainakin Jippu. Joten tämä on mun mielestä törkeää.

Kukin saa seurustella sen ikäisen ihmisen kans ku lystää, laillisin rajoin toki. Mutta pettäminen on asia erikseen. Pientä rajaa.

hyh
Alkuperäinen kirjoittaja juu:
No ikäero..mutta itse käsitin ainakin lehtijutuista, että kumpanenkin on pettänyt omaa kumppaniaan? Ainakin Jippu. Joten tämä on mun mielestä törkeää.

Kukin saa seurustella sen ikäisen ihmisen kans ku lystää, laillisin rajoin toki. Mutta pettäminen on asia erikseen. Pientä rajaa.
todella härskiä käytöstä. Totaaliseen boikottiin menee mun mapeissa nämä "taiteilijasielut".

Yhteistyössä