Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyl mä tiedän perheitä jotka saanut tuetun loman vaikka mies töissä. Mitenkä nyt suupannaan?
On minunkin mieheni töissä. Miksi suuta pitäisi panna yhtään mitenkään?
:attn:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Besserwisser:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyl mä tiedän perheitä jotka saanut tuetun loman vaikka mies töissä. Mitenkä nyt suupannaan?
On minunkin mieheni töissä. Miksi suuta pitäisi panna yhtään mitenkään?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyl mä tiedän perheitä jotka saanut tuetun loman vaikka mies töissä. Mitenkä nyt suupannaan?
Alkuperäinen kirjoittaja yksi:no mistä sitä lomaa haetaan vaikka mies on töissä? Suut loksahti auki.
Alkuperäinen kirjoittaja yksi:no mistä sitä lomaa haetaan vaikka mies on töissä? Suut loksahti auki.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minäkin olin/olen töissä kun saimme tuetun loman!
Ei sitä ole tarkoitus hakea siksi että kun saa halvalla tai ilmaiseksi loman vaan sen takia että sitä nimenomaan tarvii esim. piristystä arkeen kun kaikki muu tuntuu kaatuvan.
Esim. jos on joutunut työttömäksi tai on jokin vakava sairaus (ei mikään flunssa)