Tuettu loma yyteriin. 1aikuinen 2 lasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Obuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Obuu

Vieras
Sain tänään tiedon että me päästiin tuetulle lomalla. Ihanaa! Olisi kiva kuulla muiden kokemuksia ja tässä vähän asioita jotka mua erityisesti kiinnostaa mutta muutakin saa mielellään kertoa tuosta paikasta (Yyterin kylpylä)

Pakettiin kuuluu täyshoito ja mietin että mitä tuo käytännössä tarkoittaa tuossa paikassa. Onko välipalat?

Millanen huone tän kokoiselle perheelle yleensä on?

Mun lapset ovat tosi pieniä vielä (2 ja 4v) ja mietin että onko myös tän ikäisille tekemistä järjestetty? Pääsenkö itse esim salille (kuulemma siellä on kuntosali), eli onko lastenhoitoa?

Sinä, joka siellä sanoit perheen elättämisestä, onko tullut mieleen, että taloudellinen tilanne voi huonontua yhtäkkiä. Puoliso voi vaikka KUOLLA yhtäkkiä aivoverenvuotoon! Tuliko mieleen varautua siihen?! Aina on pikkusieluisia ihmisiä, jotka purnaa tuettuja asioita vastaan. Kaikki ei ole sitä, miltä kuulostaa.Mene itseesi ja mieti.

Oi onnea! Me oltiin viime vuonna yyterissä tuetulla lomalla, aivan niin ihana paikka ettei mitään rajaa! Me oltiin miehen ja 5v muksun kanssa. Meillä oli huone missä oli kolme erillistä sänkyä, töllö ja suihku/wc. Kaveri oli samaan aikaan kahden lapsen ja miehensä kanssa, niillä oli parisänky, levitettävä sohva ja kylpamme/wc. Eli erilaisia on huoneet.

Ruokaa ainakin saa niin usein ettei meinaa edes jaksaa syödä. Ranta on ihana, lähellä on kiva leikkipuisto ja heppatalli. Sillon kuin me oltiin, oli joka päivä lapsille joku aktiviteetti, ikärajoja en muista oliko. Esim. hiekkakakkujen tekoa, aarteenetsintää. voi olla että oli muuten joitan lappusia millä sai oikeuden lapsenhoitoon? Meidän muksu oli 5v niin me ei sellasta saatu.

Mutta saatte ennen reissua ohjelma-lappusen kotiin, joka oli tosin erilainen ainakin meillä todellisuudessa. Mutta siitä näkee ruokailujen ajat. _Mitään_ pakollista hommaa siellä ei ole, tietty kannattaa mennä ekana päivänä sinne kokoontumiseen missä sitten kerrotaan viikosta. Loppupalaute keskustelussa me ei käyty, koska jumiuduttiin rannalle. :D
Lasten leikkihuone on kans kiva, lehtiä vanhemmille jne.

Yhteistyössä